امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10086 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترفیض بخش خبرداد؛

دومین دوره تابستانی مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف از مردادماه امسال آغاز می شود / تلاش ما تربیت موفق ترین کارآفرینان ،دارندگان کسب و کارهای نوآور و خلاق است /در سه گروه سنی برنامه های ما به اجرا در می آید

خبرایران: موسس مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف درخصوص گروه مخاطبان مدرسه کسب و کار شریف گفت: این دوره برای سه گروه سنی در رده های دانش آموزان 10 تا 13 سال، دانش آموزان 14 تا 16 سال و برای دانشجویان به اجرا در می آید.
دومین دوره تابستانی مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف از مردادماه امسال آغاز می شود /  تلاش ما تربیت موفق ترین کارآفرینان ،دارندگان کسب و کارهای نوآور و خلاق است /در سه گروه سنی برنامه های ما به اجرا در می آید

به گزارش خبرنگارخبرایران،نشست خبری «مدرسه کسب وکار دانشگاه صنعتی شریف» امروزسه شنبه با حضور«دکتر سیدعلیرضا فیض بخش»موسس مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف و اصحاب رسانه دردانشگاه شریف برگزارو دراین نشست خبری«دکترسیدعلیرضا فیض بخش»موسس مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف اظهارداشت: اولین دوره مدرسه کسب و کار شریف در مردادماه 93 به صورت آزمایشی و با جمعی کمتر از 100 نفر از دانش آموزان و دانشجویانی که چند مرحله مصاحبه را پشت سر گذاشته بودند آغاز به کار کرد.

دکترفیض بخش تصریح کرد: دوره دوم مدرسه کسب و کار شریف شامل 250 ساعت آموزش است که در دو فاز تابستانی و فاز سال تحصیلی تا پایان 1394 اجرا خواهد شد و فاز تابستانی شامل یک دوره حدود 15 روزه با محوریت مباحث خلاقیت و نوآوری، تفکر عمیق، کار تیمی، ارتباط موثر و برنامه ریزی شخصی، رهبری و تاثیرگذاری، فضای کسب و کار الکترونیک، مدل های کسب و کار، مذاکره و مباحث مالی و حسابداری است.

وی خاطرنشان کرد: فاز سال تحصیلی نیز از حدود 10 رویداد تشکیل شده که هر سه چهارهفته یکبار به صورت کارگاه های آموزشی، گردهمایی، بازی های تیمی و خلاقیت، شبیه سازی کسب و کار، بازدیدها و برنامه های تخصصی کسب و کار اجرا می شود تا ضمن آموزش مطالب مکمل، ارتباطات ایجاد شده در فاز تابستانی مستحکم شود و ایده های فردی به مرور تکمیل شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف درخصوص گروه مخاطبان مدرسه کسب و کار شریف نیز گفت: این دوره برای سه گروه سنی در رده های دانش آموزان 10 تا 13 سال، دانش آموزان 14 تا 16 سال و برای دانشجویان به اجرا در می آید.

وی از دانش آموزان و دانشجویان به عنوان سرمایه های بالقوه انسانی و نیروهای کار آینده کشور یاد کرد و گفت: این جوانان به دلیل کاستی های موجود در سیستم آموزشی کشور، بدون یادگیری موثر توانمندی های اجتماعی، مهارت های ارتباطی، رویکردهای نوآورانه، خلاقیت، تفکر انتقادی، نگاه سیستمی و آشنا شدن با بازارهای کسب و کار و کار گروهی وارد دانشگاه می شوند و متاسفانه در آنجا نیز فرصتی برای فراگیری چنین آموزش هایی پیدا نکرده و پس از دانش آموختگی از دانشگاه هم از این نقیصه رنج می برند.

وی عنوان داشت: مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد جمعی از دانش آموزان و دانشجویان جوان را به سمت و سویی ترغیب کند تا ذهن خود را به صورت منسجم در جهت ساخت آینده ای موفق تر سوق دهد و چنین طرز تلقی از دنیای پیرامون، ذهن جوانان را دگرگون کرده و آنها را به سمت خلق ایده های نو، استقلال اقتصادی و کسب موفقیت شتاب می دهد.

فیض بخش افزود:درمدرسه کسب و کار و باشگاه کارآفرینان جوان دانشگاه صنعتی شریف، افرادی تربیت خواهند شد که بتوانند در آینده به سمت تبدیل شدن به موفق ترین کارآفرینان و دارندگان کسب و کارهای نوآور و خلاق شتاب بگیرند.

موسس مدرسه کسب و کار شریف با بیان اینکه فعالیت این مدرسه نیز همانند بسیاری از فعالیت های مشابه در دنیا نیاز به جذب حامیان مالی دارد از افرادی که توان مالی دارند درخواست کرد به عنوان یک وظیفه اجتماعی و کمک به آینده سازان این کشور در فعالیت های این مدرسه آموزشی مشارکت داشته باشند.

 

بنابراین گزارش، دومین دوره تابستانی مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف از مردادماه امسال آغاز می شود و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب