امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10075 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 22 خبرداد؛

مرکز تخصصی توان بخشی بیماران اعصاب و روان با بهره گیری از آخرین استانداردهای جهانی در منطقه 22 احداث می شود

خبرایران:با کلید خوردن عملیات احداث مرکز تخصصی توان بخشی بیماران اعصاب و روان در منطقه 22 که به شیوه ای خاص و با بهره گیری از آخرین استانداردهای جهانی ساخته می شود، شهروندان ساکن محدوده شمال غرب تهران می توانند بزودی منتظر راه اندازی دومین مرکز بزرگ تخصصی درمانی این منطقه باشند. .
مرکز تخصصی توان بخشی  بیماران اعصاب و روان با بهره گیری از آخرین استانداردهای جهانی در منطقه 22 احداث می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « این مرکز به همت موسسه "امید فردا" در پهنه ی شمال غرب تهران احداث می شود. زمین این مرکز 2 هزار متر مربع وسعت دارد و در ناحیه 3 منطقه واقع شده است. با توجه به نیاز شهروندان به فضایی اختصاصی و استاندارد برای پرداختن به بیماران اعصاب و روان، این مرکز با هدف اختصاص فضایی مناسب، برای بیماران همچنین ایجاد فضایی برای نگهداری از زنان کارتن خواب ساخته می شود.  زیربنای ساختمان این مرکز، یک هزار متر مربع است و با معرفی استانداردهای نوین فضاهای توان بخشی اعصاب و روان و بعنوان الگویی راهبردی با هدف افزایش سلامت روان جامعه و استاندارد سازی در سطح منطقه طراحی شده و از سوی بخش خصوصی و با کمک خیران نیکوکار ساخته می شود. »

به گفته بانیان این مرکز ایده ی استفاده از سفالهای دست ساز بیماران در نمای مرکز، انگیزه ای در خیرین ایجاد خواهد کرد تا بدانند نقش کار خیرشان برای همیشه مقابل چشم عابران و مراجعه کنندگان به این مرکز باقی خواهد ماند.

گفتنی است شهردار منطقه 22 با هدف بررسی روند اجرای مرکز تخصصی توان بخشی بیماران اعصاب و روان با مسئولان و بانیان این مرکز دیدار و گفت و گویی صمیمانه داشت.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب