امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10046 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قدردانی رئیس‌کل بانک مرکزی از بانک سامان

خبرایران: رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل بانک سامان، از تلاش‌ها و همکاری‌های انجام شده توسط این بانک برای اجرایی شدن بهینه سامانه ملی چکاوک قدردانی کرد.
قدردانی رئیس‌کل بانک مرکزی از بانک سامان

به گزارش خبرایران از اداره روابط عمومی بانک سامان، در بخشی از نامه دکتر ولی‌اله سیف خطاب به سیداحمد طاهری بهبهانی آمده است: "صمیمانه‌ترین تقدیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را از عملکرد مجموعه منسجم، پاسخ‌گو و متعهد آن بانک اعلام داشته و ضمن تبریک برای همکاری درخور تحسین، توفیق روز افزون شما را در خدمت به میهن عزیزمان خواستاریم."

براساس این گزارش، سامانه ملی چکاوک در زمانی حدود یک سال با تلاش و همکاری بانک سامان و نظام بانکی عملیاتی شد. هدف از راه‌اندازی سامانه چکاوک، تسهیل امور بانکی و پولی مردم و بهبود و رونق شرایط کسب و کار در کشور اعلام شده است.

"چکاوک" دوازدهم خرداد جاری در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و مدیران ارشد نظام بانکی به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب