امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9702 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مرد میمونی برای زیبا شدن عمل جراحی می کند!! + تصویر

خبرایران:مرد 32 ساله‌ای كه بیش از 96درصد بدنش پوشیده از موی سیاه رنگ است، به زودی مورد عمل جراحی پلاستیك قرار خواهد گرفت.
مرد میمونی برای زیبا شدن عمل جراحی می کند!! + تصویر
آقای یو ژنگوان كه به مرد میمونی شهرت دارد زمانی كه پیشنهاد بازی در یك فیلم را دریافت كرد از این‌كه توانسته با وجود ظاهر غیرمعمول خود شغلی خوب ‌دست و پا كند خوشحال بود. اما چند هفته بعد كارگردان این فیلم اعلام كرد كه وی برای نقش مناسب نیست و قراردادش را با وی به هم زد تا او تنها نقطه امیدش را هم از دست بدهد و او را افسرده و ناامید کند.

از همان زمان این مرد ده‌ها ساعت وقت از پزشكان جراح پلاستیك گرفته تا هرچه زودتر موهای زائد را از بدنش دور كنند تا شاید شانس بیشتری برای نقش‌های تلویزیونی به دست آورد و بتواند بازیگر شود.رئیس تیم پزشكی وی اعلام كرده است كه او به دست كم 10 جلسه عمل نیاز دارد تا موهای بدنش را از بین ببرد و سپس باید عمل جراحی زیبایی را روی بینی و لب‌هایش انجام دهد تا كمی به شكل انسان‌های عادی درآید و طبیعی به نظر برسد. وی قصد دارد جزئیات این عمل‌ها را به زودی اعلام كند و درمورد آن اطلاع رسانی کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب