امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9512 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انتقاد شدید چهره جناح تندرو جمهوریخواه از اوباما؛

سارا پیلین خطاب به اوباما: معاشقه با ایران را تمام کن!/ توافق با ایران «معاشقه با شیطان» است

خبرایران: سارا پیلین از چهره‌های سرشناس جریان «تی پارتی» (جناح تندرو حزب جمهوریخواه) که به دلیل اظهارات جنجالی‌اش به‌خصوص در برنامه تلویزیونی خود در شبکه خبری «فاکس نیوز» شناخته شده است در تازه‌ترین اظهارنظر درباره مذاکرات هسته‌ای از "باراک اوباما" رییس جمهوری امریکا خواسته تا مذاکرات هسته‌ای با ایران را متوقف کند. او از اصطلاح «معاشقه» درباره مذاکرات هسته‌ای میان مقام های ایرانی و امریکایی استفاده کرده است.
سارا پیلین خطاب به اوباما: معاشقه با ایران را تمام کن!/ توافق با ایران «معاشقه با شیطان» است
سایت امریکایی "نیوزمکس" وابسته به نئومحافظه کاران با اشاره به بخش‌هایی از اظهارات تازه سارا پیلین نوشته است: "او در نقد اوباما گفته است:"چرا دولت شما هیچ کاری را در راستای منافع متحد ما اسرائیل انجام نمی‌دهد؟ ایرانی‌ها کشتی امریکایی را توقیف کرده‌اند؛ این اعلام جنگ آشکاری به ماست. تهدیدی در سیاست اوباما در قبال ایران و اسرائیل وجود دارد. این تهدید مشترک دروغ‌گویی دولت اوباما است."

فرماندار پیشین آلاسکا همچنین در ادامه پیام تند خود که در فیس‌بوک منتشر کرده نوشته است:"ما رییس‌جمهوری داریم که با شیطان معاشقه می‌کند. رییس‌جمهوری ما و متحدانش ضد‌صلح هستند چرا که اگر واقعا خواستار آن بودند از منافع متحد ما اسرائیل حمایت می‌کردند."پیلین اشاره کرده که امریکا باید درک کند که ایران موجودیت اسرائیل را برسمیت نمی‌شناسد و خواهان نابودی آن رژیم است. او این موضوع را تهدیدی علیه منافع امریکا دانسته است. در همین حال نشریه "استار" از احتمال نامزدی "یپیلن" برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا خبر داده و در این‌باره نوشته است:"جمهوریخواهانی از جمله بانی‌گری در فیس‌بوک خود نوشته‌اند که دعا می‌کنیم سارا پیلین هر‌چه زودتر نامزدی خود را اعلام کند. نظرسنجی انجام شده توسط شبکه خبری "سی بی اس" امریکا در ماه ژانویه گذشته نشان می‌داد که 30 درصد از جمهوریخواهان مایل به آمدن او به عرصه انتخابات هستند و 59 درصد با این موضوع ابراز مخالفت کرده‌اند. در این میان تنها "جب بوش" فرماندار پیشین فلوریدا و "میت رامنی" که حاضر به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این دوره نشد از وی محبوبیت بیشتری داشته‌اند."

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب