امروز: یکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ [2024/12/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8489 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز اجراي کمپين بانکداري الکترونيک بانک پارسيان

خبرایران، مدير روابط عمومي بانک پارسيان ازاجراي طرح جامع تبليغي براي آشنايي مخاطبان با خدمات الکترونيک در راستاي تقويت و توسعه بانکداري الکترونيک خبر داد.
آغاز اجراي کمپين بانکداري الکترونيک بانک پارسيان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک پارسیان، بانک پارسيان براي حفظ و ارتقاي جايگاه خود در حوزه بانکداري الکترونيک درذهن مردم و مشتريان با ايده اي متفاوت و به روز اقدام به اجراي کمپين تبليغي چند رسانه اي براي آشنايي مخاطبان با خدمات الکترونيک کرده است.

دکترمالکي هدف ازاين طرح را ايجاد زمينه دسترسي آسان براي استفاده از خدمات بانك پارسيان در سراسر كشور، فرهنگ سازي و اطلاع رساني از خدمات الکترونيک و همچنين افزايش اعتماد و وفاداري مشتريان اعلام کرد.

مدير روابط عمومي بانک پارسيان با تاکيد براين که تقويت و گسترش بانكداري الكترونيك يکي از مهم‌ترين استراتژي‌هاي اين بانک است، افزود: توسعه و ارتقاي بانکداري الکترونيک، يکي از مسائل مهمي است که امروزه از ضروريات صنعت نوين بانکداري به حساب مي آيد که ويژگي‌هايي چون ايجاد و افزايش فرصت در ارائه نوآوري، حفظ مشتريان، ايجاد فرصت براي جستجوي مشتريان جديد در بازار‌هاي هدف و ... رادر برمي گيرد.

نکته مهمي که در اين کمپين مورد تاکيد است استفاده از شعار" يک ذره e به زندگي اضافه کن! " است که علامت اختصاري e در اين شعار به مفهوم رمز و دروازه اي است به دنياي الکترونيک و استفاده از خدمات آن که امنيت، دقت، سرعت، آرامش و هواي پاک را به عنوان ارزش افزوده اي براي کاربران خدمات الکترونيک بانک پارسيان به ارمغان مي آورد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب