امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7641 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام القاعده به داعش؛ همه باید در یک صف واحد با ایرانی‎ها بجنگیم!

خبرایران : رهبر القاعده جزیره العرب از فرماندهان ارشد داعش خواست که رقابت و نبرد با سایر گروه های مسلح در سوریه [از قبیل جبهه النصره، لواء الاسلام و...] را به‌سرعت متوقف کنند.
پیام القاعده به داعش؛ همه باید در یک صف واحد با ایرانی‎ها بجنگیم!
به گزارش خبر ایران روزنامه "الدیار" نوشت: «رهبر القاعده جزیره العرب در کلیپی منتشر شده تحت عنوان نشست خبری، مواضع سرکرده داعش را به شدت مورد نقد قرار داد. به نوشته این روزنامه لبنانی، "نصر الآنسی" با اشاره به اینکه ابوبکر البغدادی جنگ علیه شیعیان و ایرانی‌ها را در اولویت قرار داده است، مدعی شد: «آمریکا، دولت‌های عربی و شیعیان در یک جبهه قرار دارند[!] مجاهدان القاعده و داعش ضمن اینکه باید از خطر ایرانی‌ها بر حذر باشند، نباید از آمریکا غافل شوند.

بر پایه این گزارش، رهبر القاعده جزیره العرب از فرماندهان ارشد داعش خواست که رقابت و نبرد با سایر گروه های مسلح در سوریه [از قبیل جبهه النصره، لواء الاسلام و...] را به‌سرعت متوقف کنند.الآنسی تأکید کرد: «این گروه‌ها نیز در حال جهاد با دشمن هستند. همه باید در یک صف واحد علیه ایرانی‌ها و ائتلاف آمریکا وارد کارزار شویم.» نامبرده در اظهارات خود به‌شدت از ابوبکر البغدادی به‌علت اعلام "خلافت" انتقاد کرد و داعش را به‌دلیل انتشار تصاویر سر بریدن قربانیان مورد ملامت قرار داد.ناگفته پیداست که اظهارات فوق به منظور فریب افکار عمومی جهان اسلام و هم‌راستا با پروژه‌های استعماری "ایران‌هراسی" و "شیعه‌هراسی" ایراد شده است و بر ناظران آگاه پوشیده نیست که خروجی عملکرد گروه‌های تروریستی همچون القاعده و داعش در نهایت تأمین‌کننده منافع امریکا در سطح بینالمللی و منطقهای بوده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب