امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 697 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روسیه خواستار مقابله با تروریست ها در عراق و سوریه شد

خبرایران: وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای خواستار مقابله با تروریست ها در عراق و سوریه برای پایان دادن به فعالیت آنها در این دو کشور شد.
روسیه خواستار مقابله با تروریست ها در عراق و سوریه شد

به گزارش خبرایران، این بیانیه در رابطه با وقوع چند عمل تروریستی در بغداد صادر و در آن این اقدامات تروریست ها که دهها کشته و مجروح برجای گذاشته به شدت محکوم شده است.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود همچنین با بازماندگان قربانیان حوادث امروز ابراز همدردی و برای مجروحان نیز آرزوی شفای عاجل کرده است.

امروز در جریان چند انفجار در بغداد بیش از 20 نفر کشته و دهها نفر دیگر مجروح شدند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه با بیان این که قویترین انفجار امروز در نزدیکی کلیسای کاتولیک بغداد رخ داد، گفته شده است: تلاش های گروه های افراط گرا برای بی ثبات کردن اوضاع و تفرقه افکنی میان مذاهب مختلف موجب نگرانی شدید است.

در این بیانیه با تاکید بر اهمیت مقابله با حملات تروریست ها در عراق و سوریه و کشورهای دیگر منطقه به اماکن مذهبی گفته شده است: باید پیروان مذاهب اسلام، مسیحیت و ادیان دیگر را که در طول قرون متمادی در صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی کرده اند از حملات تروریست ها محافظت کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب