امروز: دوشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۳ [2025/01/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 66363 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس شاهرخ کشاورز درگفتگو با خبرایران اعام کرد؛

ششمین نمایشگاه بین المللی ریتیل شو درنمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است/ با حضور 60 مدیرعامل برند های برترمختلف در 4 روز سمینار برگزارمی شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت تجارت طلایی گفت: نمایشگاه مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی از تاریخ 13 تا 16 دی ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری می باشد.
ششمین نمایشگاه بین المللی ریتیل شو درنمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است/ با حضور 60 مدیرعامل برند های برترمختلف در 4 روز سمینار برگزارمی شود

مهندس شاهرخ کشاورز مدیرعامل شرکت تجارت طلایی و برگزارکننده ششمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی وصنایع وابسته (ریتیل شو) درگفتگو با خبرایران اظهار داشت : نمایشگاه مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی از تاریخ 13 تا 16 دی ماه 1403  درنمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری می باشد.
مهندس کشاورز تصریح کرد: امسال ششمین سالی که این نمایشگاه در ۵ سالن و ۲۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی  با حضور150 شرکت کننده برگزار می شود.


وی ادامه داد: بانک‌ها ، هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری های ، پرداخت اعتباری ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، برندها ، مراکز خرید و کافه رستوران‌ها جز مجموعه‌هایی هستند که در این نمایشگاه شرکت دارند.


مدیرعامل شرکت تجارت طلایی عنوان داشت: با توجه به اینکه صنعت خرده‌فروشی یکی از بازوهای توانمند صنایع اقتصاد کشورها شناخته می‌شود ما دراین نمایشگاه علاوه بر مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری شاهد حضور فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنایع ارائه دهنده خدمات به مراکزخرید و فروشگاهی، استارت‌آپ‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارها و سخت افزارهای فروشگاهی ، مراکزخرید در حال ساخت و شرکت‌های بهره‌بردار هستیم .


وی ادامه داد: همچنین از برنامه‌های جانبی نمایشگاه امسال برگزاری پنل‌های تخصصی با حضورچهره‌های شاخص و موفق کس وکار و رونمایی از رویدادهای جدید و نیز معرفی فعالان جدید بازار و استارت‌آپ‌ها هستیم.


مهندس کشاورز افزود:  خوشبختانه استقبال خوبی امسال از طرف بخش خصوصی صورت گرفته ، تاجایی که ما هر روز دریک سالن بزرگ در 4  روز با حضور 60 مدیرعامل برند های مختلف سمینار برگزار می کنیم و استقبال مردم هم خوب بوده است.


وی درپایان سخنان خود گفت :  امسال خیلی تبلیغات گسترده‌ای داشتیم در سطح شهر تقریباً شهر رو به یک دعوتنامه تبدیل کردیم چون باور داشتیم که اهالی صنعت ما اهالی لایقی هستند و ما باید تلاش کنیم که با بهترین کیفیت ایده آل مناسب نمایشگاه را برای آنها فراهم کنیم. که خوشبختانه همه هم راضی هستند.

 

نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۵ پلی به سوی جهانی‌شدن برندهای ایرانی - خبرآنلاین

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب