امروز: یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/13]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64943 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

خبرایران : در راستای تعاملات تبیینی مدیران با مشتریان، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در بازه زمانی 20 لغایت 27 شهریور ماه سال جاری در بانک سپه اجرا می‌شود.
اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

 

به گزارش خبرایران از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با  مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.

 

 

بر‌اساس برنامه زمانی تدوین شده  در تاریخ 20 شهریور ماه 1403 معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه  از ساعت 8 الی 10 ، 21 شهریور‌ماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، 24 شهریور معاون بازرسی و 27 شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت 10 لغایت 12  با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.

 

 

 

لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن 1557 داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره 671557 وپست الکترونیک 1557@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب