امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ [2024/07/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64343 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سحر خورشیدی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت غزال نجم (بسام) اولین و تنها تولید کننده پلی فسفات سدیم خوراکی با مهر استاندارد درایران و خاورمیانه است/ تمامی محصولات بسام باکیفیت بالا و استاندارد تولید می شوند/ واحد سوسیس و کالباس غزال نجم (بسام) آماده اعطای نمایندگی درشهرهای مختلف می باشد

خبرایران : مدیر بخش تحقیق و توسعه (R&D) شرکت غزال نجم (بسّام) گفت : شرکت غزال نجم با نام تجاری بسام اولین و تنها تولیدکننده سدیم پلی فسفات خوراکی در ایران و خاورمیانه است که توانسته آن را فرموله و به مصرف داخل برساند و از این بابت کشور بی‌نیاز از واردات نماید.
شرکت غزال نجم (بسام) اولین و تنها تولید کننده پلی فسفات سدیم خوراکی با مهر استاندارد درایران و خاورمیانه است/ تمامی محصولات بسام باکیفیت بالا و استاندارد تولید می شوند/ واحد سوسیس و کالباس غزال نجم (بسام)  آماده اعطای نمایندگی درشهرهای مختلف می باشد

سحر خورشیدی مدیربخش تحقیق و توسعه (R&D) شرکت غزال نجم (بسّام ) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت  با نام تجاری بسام  به مدیرعاملی « جبار خورشیدی» فعالیت خود را درزمینه تولید فراورده های گوشتی از سال 1374 اغاز و با تولید محصولات با کیفیت توانسته امروز رضایت مصرف کنندگان را فراهم نماید.


وی تصریح کرد: همچنین از سال 1380 در زمینه تولید انواع فسفات های خوراکی فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان اولین تولید کننده پلی فسفات سدیم خوراکی در ایران شناخته می شود.


خورشیدی ابرازداشت : امروز شرکت غزال نجم با سابقه تولید بیش از 3 دهه در حوزه فرآورده‌های گوشتی از جمله سوسیس و کالباس ، همبرگر فعالیت می‌کند. همچنین بیش از 2 دهه است که شرکت ما در زمینه تولید پلی‌فسفات سدیم خوراکی که از مواد ضروری برای تولید فرآورده‌های گوشتی است، بصورت تخصصی کار می‌کنیم.


وی عنوان داشت : پلی فسفات سدیم سابقاً فقط از خارج به کشورمان وارد می‌شد، ولی خوشبختانه توسط مجموعه بسام توانستیم آن را تولید و به مصرف داخل برسانیم و از این بابت کشور بی‌نیاز از واردات شده است.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/2020_njonbay.jpg

 

 مدیر بخش تحقیق و توسعه (R&D) شرکت بسّام افزود: ما با تلاش شبانه‌روزی مجموعه به کیفیت بسیار بالایی دست پیدا کرده‌ایم و بدنبال آن علاوه بر نمایشگاه‌های داخلی، در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله اکسپو دوبی شرکت کرده و محصولات خود را معرفی کنیم. شرکت‌های بسیاری در داخل کشور به دلیل کیفیت بالای محصول، به ما اعتماد داشته و همکاری مشترک دارند.


وی با اشاره به اینکه شرکت غزال نجم (بسام) واحد سوسیس و کالباس آماده اعطای نمایندگی درشهرهای مختلف می باشد، خاطرنشان کرد: محصولات ما مستقیم از شرکت به کارخانه‌ها ارسال می‌شود و هیچ‌گونه نمایندگی نداریم. با وجود نیاز کشور به این ماده اولیه، بیشتر تمرکز ما بر روی تامین نیاز داخل است، ولی با این حال چندین سال است که به کشورهای عراق، افغانستان و سایر کشورهای همسایه محصول صادر می‌کنیم.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/2021_psxjikb.jpg


خورشیدی بیان داشت : ما در امر تولید انتظار حمایت بیشتر از اداره صنایع و معادن را داریم که خوشبختانه حمایت‌های لازم را از ما داشته‌اند و توانستیم این ماده اولیه را به ثبت دانش‌بنیان برسانیم، به گونه‌ای که اولین و تنها تولیدکننده سدیم پلی فسفات خوراکی با مهر استاندارد در ایران و خاورمیانه هستیم.


وی درپایان سخنان خود گفت : تمامی محصولات پلی فسفات ما از قبیل عمل آوری فرآورده‌های لبنی ، گوشتی و فرآورده‌های آبزیان استاندارد بوده و حفظ کیفیت، تازگی و ماندگاری محصول سرلوحه تولید ماست.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/2025_dgbnhea.jpg

 


اطاعات تماس:
 

آدرس: کیلومتر 10 جاده اصفهان شهرکرد، ناحیه صنعتی سامان فاز 1، شرکت غزال نجم

تلفن :

03833520803

09134801682 

09131813793

اینستاگرام : 

basam.co

سایت : 

gazalenajm.com

 

تولیدات غزال نجم

 

 

 
 

انواع کالباس تولید کارخانه غزال نجم

 
 
 

انواع پلی فسفات سدیم تولید کارخانه غزال نجم

پلی فسفات سدیم ویژه فرآورده های لبنی

پلی فسفات سدیم جهت فرآورده های لبنی

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب