امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64197 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ماهان تیموری سردار آموزش سوشال مدیال و‌ یکی از پیشگامان عرصه علمی در ایران

خبرایران : ماهان تیموری، در راستای مسئولیت اجتماعی، با طرح‌های نیکوکارانه و‌ خیرخواهانه، با ساخت مدرسه در منطق محروم و حمایت از کودکان کار، نقش اساسی در ‌بهبود فضای آموزشی کشور داشته است.
ماهان تیموری سردار آموزش سوشال مدیال و‌ یکی از پیشگامان عرصه علمی در ایران
به گزارش خبرایران از دبیرخانه کنگره ملی مسئولیت اجتماعی کشور، ماهان تیموری در راستای مسئولیت اجتماعی سازمانی و با هدف توسعه اشتغالزایی، با برنامه‌ای راهبردی و سرمایه گذاری شخصی خود، با حمایت بخش دانشگاهی و‌ علمی کشور به عنوان نخبه اقتصادی، در راستای اشتغال زایی و رشد علمی کشور گامی موثر نهاده است.
 
ماهان تیموری کارآفرینی است که الهام بخش بسیاری از کسب و کارها در کشور است و با توجه به دغدغه‌های مقام معظم‌ رهبری در حوزه آموزش، اصول مدیریت ویژه‌ای دارد و شاید همین قاعده خاص هم باعث شده است تا وی در طول این سالها به موفقیت‌های بسیاری دست یابد.
 
ماهان، در راستای مسولیت اجتماعی، با طرح‌های نیکوکارانه و‌ خیرخواهانه، با ساخت مدرسه در مناطق محروم و حمایت از کودکان کار، نقش اساسی در ‌بهبود فضای آموزشی کشور داشته است.
 
این‌ تحولات در زندگی ماهان باعث شد که با حمایت‌های بخش دولتی و ‌دانشگاهی فصل جدیدی در حوزه آموزش در کشور ایجاد کند.
 
لازم به ذکر است؛ ماهان در ايران به طور غيرمستقيم بيش از صد هزار شغل توسط دانش آموخته‌های نخبه ايجاد كرده است و همچنين در بسياری از مناطق محروم توسط برادر گرامی خود محسن تيموري، برای روستاهای محروم لوله كشی آب آشامیدنی انجام داده‌اند.
 
ماهان تيموری، جزو معدود سخنران ايران هست كه با بزرگانی علمی دنیا مانند رابرت كيوساكی، دارن هاردی و جك كنفيلد همكاری آموزشی داشته و تمام تلاش خود را انجام داده است كه به روزترین اطلاعات دانشگاه‌های دنيا، همچون هاروارد، استنقورد و... به دست مديران ايرانی برسد و در تقويت مديران ايرانی بسيار اثرگذار بوده است.
 
وی همچنين بنيانگذار هوش مالی و بيزينس كوچينگ در ايران بوده و تنها سخنران ايرانيست كه با مجله فوربز مصاحبه کرده است. 
 
ماهان تيموری، رويايی در سر دارد و آن هم ساخت ايرانيست قدرتمند، ثروتمند و بسيار خود را مديون دعای پدر مادر و مردم ايران می‌داند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب