امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6373 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پالتیکو ادعا کرد؛

دعوای اوباما و نتانیاهو مثل دعوای زن و شوهری است/ برنامه هسته‌ای ایران اولویت برتری برای اسرائیل و آمریکا است

خبرایران: یک پایگاه تحلیلی آمریکایی اختلافات میان رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دعوای زن و شوهری تعبیر کرد و گفت: آنها هنوز بهترین دوستان برای یکدیگرند.
دعوای اوباما و نتانیاهو مثل دعوای زن و شوهری است/ برنامه هسته‌ای ایران اولویت برتری برای اسرائیل و آمریکا است
به گزارش خبرایران، پایگاه تحلیلی «پالتیکو» با اشاره به اختلافاتی که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر مسائلی در خاورمیانه پیدا کرده‌اند نوشت که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بهترین دوستان برای یکدیگرند.

این گزارش درباره سفر اخیر نتانیاهو به واشنگتن‌ نوشت، در نهایت دیدار بین اوباما و نتانیاهو کوتاه و شیرین بود و دستکم می‌توان گفت که طولانی و تلخ نبود.

پالتیکو تنش‌های میان رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم اسرائیل را اینگونه توصیف کرد که اختلافات میان این دو نفر در حال حاضر به خوبی و به طور مفصل مورد بحث قرار گرفته است و همچون بحث‌هایی است که اغلب موارد بین زوجین وقتی که با یکدیگر اختلاف دارند و از خط مشی یکدیگر مطلع هستند، به وجود می‌آید.

طبق این گزارش، اوباما می‌گوید که برنامه هسته‌ای ایران اولویت برتری نه تنها برای اسرائیل بلکه برای آمریکا و جامعه جهانی است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که بسیاری از رسانه‌‌ها از وجود  اختلافات گسترده بین اوباما و نتانیاهو در دیدار کاخ‌سفید خبر داده بودند.

بی بی سی گزارش کرد که اوباما روز گذشته در کاخ سفید با بنیامین نتانیاهو ملاقات کرد و گفت باید راه‌هایی پیدا شود که اسرائیل ضمن حفاظت از شهروندان خودش، از تکرار تراژدی کشتن کودکان فلسطینی پرهیز کند.

آمریکا ظاهراً به شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی اعتراض دارند اما عملاً کاری در این راستا برای توقف این اقدامات رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب