امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ [2024/07/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63644 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احکام شهرداران مدارس شمال تهران تنفیذ شد

خبرایران : آيين تنفيذ احكام شهرداران مدارس بیست و سومین دوره اجرای طرح شهردار مدرسه با حضور مديران ارشد شهرداری و آموزش و پرورش منطقه یک برگزار شد.
احکام شهرداران مدارس شمال تهران تنفیذ شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: آئین تنفیذ احکام شهرداران ۲۴ مدرسه با حضور سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، مهدی امیری مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، محمدرضا رسولی رئیس و حیدرلو معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شمیرانات، مدیران و کارشناسان اجتماعی نواحی ده گانه و دانش آموزان منتخب مدارس در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ در سالن همايش سرای محله جماران برگزار شد.

وی افزود: طرح شهردار مدرسه از طرح های مشارکتی شهرداری تهران است که زمینه آموزش مسئولیت اجتماعی را در بین دانش آموزان فراهم می کند و مخاطبان این طرح دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم سطح منطقه هستند که ضمن پیگیری فرآیندهای آموزشی، در حوزه مشارکت های اجتماعی نیز نقش ایفا می کنند.

رودکی گفت: هدف از برگزاری اين مراسم مشارکت مستقيم منطقه در برگزارى آيين تنفيذ به منظور اجراي برنامه هاى خلاقانه، حضور شهردار منطقه به منظور حمايت و پشتيباني از اجراى بهينه طرح در منطقه، انتقال مفاهيم و محتوای برنامه به مدارس مجرى با هدف سنجش بازخورد آن، مشارکت معاونين شهردار مدرسه جهت ايجاد انگيزه در امور داوطلبانه و تقويت حس مسئوليت پذيرى اجتماعى در سطح مدارس است.

گفتنی است در اين برنامه که در قالب جشن برگزار شد، مرام نامه شهرداران مدارس توسط شهردار منتخب قرائت و احکام آنان توسط شهردار منطقه یک اهدا شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب