امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ [2024/07/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63249 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در شمال تهران راه اندازی می شود

خبرایران : اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان به نام توران ميرهادى مادرادبیات کودک ایران با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی و توانمند سازی کودکان و نوجوانان، در سرای محله امامزاده قاسم (ع) راه اندازی می شود.
اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در شمال تهران راه اندازی می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اظهار داشت: تشویق کودکان و نوجوانان به امر کتابخوانی از اقدامات ضروری جهت توسعه ی هر جامعه ای است و یکی از راه های تحقق این امر ایجاد بستر مناسب و احداث کتابخانه های تخصصی است.

وی افزود: در این راستا اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه یک با بررسی الزامات کتاب و تجهیزات مورد نیاز، اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان را بنام توران ميرهادى مادر ادبیات کودک ایران در مکانی به مساحت ٩٠ مترمربع و با بیش از  4 هزار جلد كتاب حوزه كودك در سرای محله امامزاده قاسم (ع) راه اندازی می کند.

رودکی تصریح کرد : این طرح در راستای تحقق بخشیدن و انجام برنامه های عملیاتی شهر دوستدار کودک انجام و افتتاح رسمی آن روز چهارشنبه  اول آذر ماه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، فرمانداری، فرهنگ و ارشاد شمیرانات، چهره های فرهنگی و مذهبی، کوکان و نوجوانان و... ساعت 15 در سرای محله امامزاده قاسم (ع) برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب