امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63073 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امیرسالار هوشیاری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد:

شرکت افرند نفیس مهام درزمینه بافت وتکمیل انواع پارچه‌های مورد نیاز تولید کنندگان پوشاک فعالیت می‌کند/ افرند نفیس مهام یکی از پیشتازان صنعت گردبافی در ایران است / تلاش ما نوآوری و کیفیت در بازار پارچه داخلی و جلوگیری خروج ارز از کشور می باشد

خبرایران : مدیرمنابع انسانی شرکت افرند نفیس مهام گفت : سیاست کلی مجموعه افرند نفیس مهام بر این است که بتوانیم از طریق برنامه‌های توسعه‌ای، فضای نیروی کار را تبدیل به سرمایه‌های انسانی و کمک‌ به اشتغالزایی است.
شرکت افرند نفیس مهام درزمینه بافت وتکمیل انواع پارچه‌های مورد نیاز تولید کنندگان پوشاک فعالیت می‌کند/ افرند نفیس مهام یکی از پیشتازان صنعت گردبافی در ایران است / تلاش ما نوآوری و کیفیت در بازار پارچه داخلی و جلوگیری خروج ارز از کشور می باشد

امیرسالارهوشیاری مدیرمنابع انسانی شرکت افرند نفیس مهام درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت افرند نفیس مهام از سال 1375 درزمینه بافت و تکمیل انواع پارچه‌های مورد نیاز تولید کنندگان پوشاک و مشاوره در زمینه کلکسیون فصل تولید کنندگان فعالیت می‌کند. این کارخانه با مساحت 10 هزار متر مربع و ظرفیت تولید 150 تن پارچه حلقوی درماه یکی از پیشتازان صنعت گردبافی در ایران به شمار می‌رود .


هوشیاری تصریح کرد : ما با بیش از 23 سال سابقه بالغ بر 200 نفر شاغل در این مجموعه داریم که در بخش‌های مختلف اعم از انبار، تولید، پخش و دفتر مرکزی مشغول به کار می‌باشند. تلاش ما نوآوری در محصول و ارائه محصولات منحصر به فرد ، تضمین سطح کیفیت محصول برای اطمینان بخشی به مشتریان و مصرف کنندگان ، ارائه تنوع بالای محصول آماده مصرف در فروشگاه یا سفارشی سازی محصولات برای مشتریان ازاهداف راهبردی مجموعه است .


وی ادامه داد : سیاست کلی مجموعه بر این است که بتوانیم از طریق برنامه‌های توسعه‌ای، فضای نیروی کار را تبدیل به سرمایه‌های انسانی نماییم و از طریق فرآیندهای طراحی شده این امکان محقق شود و با توجه به رشد و پیشرفت روزافزون شرکت ما، قطعا می‌توانیم کمک‌های زیادی در بحث اشتغالزایی انجام دهیم.


مدیر منابع انسانی شرکت افرند نفیس مهام درپایان سخنان خود گفت :  ما در مجموعه نفیس مثل یک خانواده کنارهم جمع شدیم تا تمام تلاش خود بتوانیم به عنوان پیشتاز در نوآوری و کیفیت در بازار پارچه داخلی با تضمین کیفیت برای تولید محصولات منحصر به فرد و درنهایت جلوگیری خروج ارز از کشور راه حل ارائه کنیم.


قاسمی‌نژاد: هدف و تمرکز شرکت نفیس تامین پارچه بازار داخلی است
شاهین قاسمی‌نژاد سرپرست کنترل کیفیت شرکت نفیس درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: با توجه به نیاز روز برندهای داخلی درخصوص تامین مواد اولیه باکیفیت برای پوشاک، مدتی است که فرآیند کنترل کیفیت را با ساز و کار جدی‌تری پی می‌گیریم.


وی عنوان داشت: در حدود 17 نوع آزمایش بر روی نخ‌ها انجام می‌شود که پس از تائید کیفی وارد خط تولید شده، سپس محصول نیمه ساخته (پارچه خام) مجددا کنترل و پس از درجه‌بندی وارد مرحله تکمیل شده و نهایتا تست‌های بازرسی پارچه شامل ثبات رنگ پارچه در برابر شستشو، پرزدهی و نور انجام می‌‌‌گیرد و پس از این مرحله پارچه‌ها در فروشگاه عرضه می‌گردد.


قاسمی‌نژاد ادامه داد: ما از کشورهای همسایه تقاضای صادرات داشته‌ایم، ولی با توجه به اینکه تمرکز ما بر روی تامین بازار داخلی است، هنوز در این حوزه ورود نکرده‌ایم ولی در برنامه‌های بلندمدت شرکت قصد انجام آن را داریم.

زاهدی‌لباف: شعار شرکت نفیس تولید پارچه‌های منحصربفرد و یونیک در بازار است
فرزاد زاهدی‌لباف مدیر تولید و سفارشات شرکت نفیس درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: در حال حاضر ظرفیت تولید شرکت 150 تن پارچه حلقوی در ماه می‌باشد که در انواع و اقسام پارچه‌های ضخیم و نازک تولید می‌باشد.


وی ابرازداشت: شعار ما تولید پارچه‌های منحصربفرد و یونیک در بازار است که با تکیه بر تحقیقات انجام شده بر روی ترندهای روز دنیا از طریق ماشین‌آلات به‌روز انجام می‌گیرد.


زاهدی تاکید کرد: مشتریان ما تولیدکنندگان عمده برندهای لباس ایرانی همچون سله‌بن، یونیورتی، کوتون، جین‌وست و ... هستند که تولیدات بسیار باکیفیتی دارند.

تلفن ها:
02166478732
02166478739
02166478743
02166403570
دفتر فروش و نمایشگاه مرکزی : تهران، خیابان فلسطین جنوبی، نبش وحید نظری، شماره 238
آدرس کارخانه وانبار: هشهر صنعتی هشتگرد، فاز 3 ، بنفشه 23

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/258_offrmxv.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/hh%20(3)_ramkvau.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/hh%20(8)_gzhnlnz.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/hh%20(6)_pyarxbr.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/hh%20(10)_rczfxgb.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/hh%20(7)_yqijych.jpg

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب