امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ [2024/07/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62843 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد احسنی ایروانی در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد:

شرکت آروین زیست سلامت تولیدکننده کیت‌های تشخیص سریع بیماری‌های انسانی و حیوانی می‌باشد

خبرایران : کارشناس فروش هلدینگ آروین پژوهان نور و شرکت دانش‌بنیان آروین زیست سلامت گفت: شرکت آروین زیست سلامت زیرمجموعه این هلدینگ است که کار آن تولید کیت‌های تشخیص سریع بیماری‌های انسانی و حیوانی می‌باشد.
شرکت آروین زیست سلامت تولیدکننده کیت‌های تشخیص سریع بیماری‌های انسانی و حیوانی می‌باشد
محمد احسنی ایروانی کارشناس فروش هلدینگ آروین پژوهان نور و شرکت دانش‌بنیان آروین زیست سلامت گفتگو با خبرایران اظهارداشت : این شرکت دانش‌بنیان در زمینه فروش دستگاه‌ها و کیت‌های مربوط به انعقاد خون در زمینه آزمایشگاه‌های انسانی فعالیت کند و کیت‌های مورد استفاده این دستگاه از یک برند فرانسوی تهیه می‌شود.
 
وی افزود: آروین پژوهان نور یک لاین تخصصی در زمینه تجهیز دستگاه‌های داروسازی دارد.
همچنین شرکت آروین زیست سلامت زیرمجموعه این هلدینگ است که کار آن تولید کیت‌های تشخیص سریع بیماری‌های انسانی و حیوانی می‌باشد.
 
احسنی ادامه داد: ما در فاز انسانی با تکیه بر دانش و علم و فناوری ملی در زمینه تولید رپیت‌های بیماری کرونا و تشخیص انواع موادمخدر فعالیت می‌کنیم
 
وی ابراز داشت: ما اولین شرکتی هستیم که در زمینه بیماری‌های ویروسی حیوانات، کیت تشخیص سریع کاملا ملی را برای اولین بار تولید کرده‌ایم که در کلینیک‌ها و بیمارستان‌های دامپزشکی در سراسر کشور بکار گرفته می‌شود و خوشبختانه طی دوسال تولید آن فروش بسیار خوبی داشته است.
 
احسنی در پایان سخنان خود گفت: محصولات ما نمونه مشابه خارجی فراوانی دارد، ولی با این وجود کیت‌های تولیدی ما با قیمت بسیار مناسب‌تر از لحاظ کیفیت کاملا با آنها برابری می‌کند.
 
آدرس: تهران، کیلومتر ۱۷ اتوبان تهران_ کرج، خیابان دارو پخش، کوچه هشتم، پلاک ۲۲
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب