امروز: شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ [2024/07/13]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62798 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت مخابرات ایران موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی شد

خبرایران : شرکت مخابرات ایران در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی ، تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی وهمچنین مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل به عنوان سفیر برتر مسئولیت اجتماعی انتخاب شد .
شرکت مخابرات ایران موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی شد

به گزارش خبرایران از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، با حضور روابط عمومی سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسؤولیت اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد که علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در حوزه حقوق و آزادی های اجتماعی مهمانان ویژه آن بودند.

در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین‌المللی روابط عمومی(IPRA)،  براساس ارزیابی‌های بین‌المللی به شرکت مخابرات ایران تعلق گرفت.

آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در بخشی از پیام خود با بیان اینکه پیشرفت اقتصادی نباید منجر به تاثیرات منفی بر جامعه شود، عنوان کرد که تنها باور به ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی است که می تواند جلوی این موضوع را بگیرد و در این مسیر مسوولیت اجتماعی باید در کنار روابط عمومی باشد.

در این جشنواره که هدف از برگزاری آن «کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی» عنوان شده، ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسؤولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز انجام شد.

طبق تعریف این جشنواره، «مسؤولیت اجتماعی» یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولاً پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسؤول، به عملکردی فراسازمانی می اندیشد و کمک می کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسؤولیت اجتماعی حرکت کند.

مسؤولیت اجتماعی شرکت ها که به بررسی نقش و مسؤولیت آنها در اجتماع و توجه به ارزش های اخلاقی می پردازد، با کمک به جامعه به مسؤولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه توجه دارد و در این راستا با اتخاذ تاکتیک های لازم و از طریق کمک های فراتر از مسؤولیت قانونی به رشد و قوام محل و جامعه فعالیت خود از طریق حامی گری و انجام اقدامات لازم می پردازد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب