امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62252 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سفر و اقامتی به یادماندی در هتل 3 ستاره رهپویان عدالت مشهد

خبرایران : مجموعه هتل 3 ستاره رهپویان عدالت در سال 1390 با حضور اعضاء خانواده، جهت کمک های مادی و معنوی به نیازمندان جامعه تصمیم سازی گردیده است. تا درآمدها ناشی از فعالیت موسسه داوری و پژوهش حقوقی و... از محل درآمد و دارایی با برنامه ریزی اقدام موثری در حد بضاعت انجام پذیرد. ۰۹۱۵۶۲۳۳۵۹۹
سفر و اقامتی به یادماندی در هتل 3 ستاره رهپویان عدالت مشهد

بعد از ایجاد ساختار خیریه با جمع خانوادگی بدوا والدین خانواده بعنوان موسس . و فرزندان و همسرانشان بعنوان مدیران مجموعه و ۱۴ نفر از دوستان قدیمی خانواده بعنوان هیات امناء در نظارت بر امور فعالیت خود را آغاز نمودند.
بمحض آغاز فعالیت در احداث مرکز اقامتی هتل آپارتمان جهت اقامت زائرین عزیز کم بضاعت مالی  از محل دارایی شخصی بدون دریافت وام بانکی و عدم قبول اعلانات اشخاص ثالث در سال فروردین ۹۴ هتل به بهره برداری رسید. و همزمان افراد نیازمند مساعدت مالی در خانواده و بستگان موسسین شناسایی و ماهیانه مبالغی نقد با ایجاد حساب بانکی بصورت کاملا محرمانه از سال ۹۰ واریزی انجام پذیرفت.
در ادامه با افزایش واریز و توسعه افراد از فامیل به آشنایان و سپس تعدادی مددجو از موسسات خیریه انصارالحجه مشهد مقدس و کمیته امداد امام خمینی ره در مشهد مقدس و شهرستان های استان و خیریه محبان الرضا (ع) بعد حدود دوسال (سال ۹۲) پرداختی نقدی ماهیانه  آغاز گردید. و سپس با طبخ غذا در آشپزخانه هتل برای محرومین و نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد از طریق کمیته امداد و انصار الحجه و اداره گردشگری و مناطق شهرداری مشهد با هماهنگی رئیس شورا شهر و بعض مدارس و... از یکصد پرس غذا روزانه تا حدود هزار پرس بویژه ایام کرونا روزانه خدمات رسانی انجام می‌پذیرفت آنگاه از محل تبدیل سرمایه و فروش قسمتی از دارایی ها توسعه مجموعه با خریداری هتل آپارتمان همجوار و بازسازی مجموعه به هتل ۳ ستاره در مشهد مقدس با ظرفیت بالغ بر ۲۰۰ نفر. و هتل اپارتمان هم با همین نام در شمال شهرستان محموداباد ظرفیت ۱۰۰ نفر ارتقاء یافت و با پذیرش مهمان و زائر در گروه های معرفی شده از کمیته امداد بصورت تبرعی و عده ای هم با هزینه تمام شده و عده ای هم با عقد قرارداد با ارگانها و سازمان ها با تخفیف از نرخ اعلامی قرارداد های یکساله فعالیت مجموعه تا هم اکنون ادامه دارد و از محل عایدات مجموعه ها پس از کسر هزینه ها و استهلاک بلطف الهی با افزایش افراد تحت پوشش به بالغ بر هزار نفر به فعالیت ادامه دارد.  
 و بلطف الهی با انجام فعالیت مجموعه ها دهها نفر افراد بصورت مستقیم و غیر مستقیم در پیشبرد اهداف مجموعه فعالیت دارند و ماهیانه با کسر هزینه ها بعضا بالغ بر یک میلیارد تومان کمک های نقدی و اطعام و... به جامعه هدف از مددجویان تقدیم می‌گردد و گزارش عملکرد در گروه‌های متشکله مجازی  با حضور مسئولین مرکز نیکوکاری و مدیران دستگاه نظارتی دولتی ( مدیران کمیته امداد ) و هیات امناء‌ ماهیانه انعکاس دارد.
هتل ۳ ستاره ی رهپویان عدالت واقع در مشهد دارای سالن های همایش و جلسات چند منظوره ، سالن های رستوران و طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سوئیت و آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه می باشد و در کمربند طرح ترافیکی مشهد واقع شده است و فاصله تا حرم امام مهربانی ها (ع) ۱۳۰۰ متر و حداکثر ۲۰ دقیقه پیاده می باشد و دسترسی آسان به مترو، بزرگراه شهید سلیمانی، بیمارستان ها، بازارها و دیگر اماکن دارد.
 

سایت : rehotel.ir

09156233599
0-5138526138
0-5138523080

 

 

 

5 آبان 1402
 
 Lexus IS - F
 
 LexusLFA
 
Nissan 370 Z
 
Mitsubishi 3000 GT VR4
 
Toyota Supra Mark IV
 
Subaru WRX STI
 
 Mitsubishi LanceR Evolution X
 
 Honda / Acura NSX

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب