امروز: شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ [2024/10/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62241 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهروز نوفلاح درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت ابزارطب ماهان تولیدکننده استریلیزاتورهای پزشکی و انواع اتوکلاو می‌باشد/ اتوکلاو دندانپزشکی ابزارطب ماهان با قیمت پایین دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت ابزار طب ماهان گفت: شرکت ابزار طب ماهان تولیدکننده استریلیزاتورهای پزشکی و انواع اتوکلاو از سایز 10 تا 50 هزار لیتر می‌باشد.
شرکت ابزارطب ماهان تولیدکننده استریلیزاتورهای پزشکی و انواع اتوکلاو می‌باشد/ اتوکلاو دندانپزشکی ابزارطب ماهان با قیمت پایین دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود

بهروز نوفلاح مدیرعامل شرکت ابزار طب ماهان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت ابزار طب ماهان تولیدکننده استریلیزاتورهای پزشکی و انواع اتوکلاو از سایز 10 تا 50 هزار لیتر می‌باشد.


نوفلاح تصریح کرد : این اتوکلاوها در صنایع مختلف همچون آزمایشگاه‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی، جراحی و زیبایی و همچنین در صنایع مختلف و کارخانجات صنعتی، همچنین امحای زباله‌های بیمارستانی و استریل البسه‌های جراحی کاربرد دارد.


وی ادامه داد: ما طی 25 ساله اخیر که در زمینه تولید اتوکلاو فعالیت می‌کنیم، در بسیاری از مراکز پزشکی و آزمایشگاهی بالغ بر 50 هزار دستگاه ساخته شده که توانسته‌ایم ارائه دهنده محصولاتی باشیم که پیش از این از کشورهای خارجی وارد می‌شد که خوشبختانه اکنون این دستگاه بومی‌سازی شده است.


نوفلاح عنوان داشت: خوشبختانه در حال حاضر با قیمت بسیار پایین می‌توان اتوکلاو دندانپزشکی تهیه کرد که دارای ۲ سال گارانتی بی‌قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشد.همچنین، سایر محصولات ما در زمینه آزمایشگاهی، صنایع غذایی، انکوواترهای محیطی و یخچال‌دار، انواع شیکرها، انواع هودهای لامینا و شیمی تولید می‌شود.


مدیرعامل شرکت ابزار طب ماهان در خصوص ویژگی‌های شرکت ابزار طب ماهان هم توضیح داد؛ شرکت ما دارای گواهینامه استاندارد 13485 ، گواهینامه بین‌المللی ISO 9001 بوده و تولید کننده انواع اتوکلاو پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی، صنعتی و امحاء زباله است. ضمن اینکه محصولات تولیدی ما با برچسب ملی ایران‌کد و 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط ، نصب، راه‌اندازی و آموزش اپراتوری توسط پرسنل متخصص در سراسر کشورانجام می شود.


وی درپایان سخنان خود گفت : ما در سایر شهرهای کشور خدمات خود را از طریق تکنیسین‌های خود به مشتریان ارائه می‌کنیم و برای ارتقای تولید خود نیاز به حمایت واقعی ارگان‌های دولتی داریم.
 
آدرس شرکت و کارخانه: استان البرز، محمد شهر،برج قائم،طبقه 7 ، واحد 44
تلفن:
09190052736
02636302881
02636270988
02636270975

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب