امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62240 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر سید سلمان اخوت در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

رونمایی شرکت آریا طب فیروز از دستگاه یورو داینامیک و دستگاه همودیالیز ATF1022 Cross در 24 امین نمایشگاه ایران هلث

خبرایران : مدیر تحقیق و توسعه شرکت آریا طب فیروز گفت : شرکت آریا طب فیروز درنمایشگاه ایران هلث 1402 از دستگاه یورو داینامیک رونمایی کرده‌ایم که در تشخیص بیماری‌های مثانه بکار برده می‌شود، همچنین دستگاه دیالیز جدید ما کوچکتر و سبک‌تر شده و اینترفیس دستگاه را گویاتر کرده‌ایم.
رونمایی شرکت آریا طب فیروز از دستگاه یورو داینامیک و دستگاه همودیالیز ATF1022 Cross در 24 امین نمایشگاه ایران هلث

دکتر سید سلمان اخوت مدیر تحقیق و توسعه شرکت آریا طب فیروز در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت آریا طب فیروز طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی از جمله تجهیزات دیالیز را برعهده دارد که دستگاه همودیالیز است شامل بخش‌های هیدرولیکی، الکترونیک و نرم‌افزار می‌باشد و بیش از ۹۰ درصد قطعات مکانیکی در مجموعه آریا طب طراحی و ساخته شده و نرم‌افزار دستگاه که روح حاکم بر آن است، نیز در همین مجموعه طراحی و اجرا شده است.


وی تصریح کرد: امروزه نزدیک به 1400 دستگاه ما در بیش از 300 مرکز دیالیز سراسر کشور کار می‌کند و علاوه بر آن به کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، اندونزی و ونزوئلا نیز صادرات انجام شده است.


دکتراخوت عنوان داشت: ما برای ساخت این دستگاه‌ها موفق به دریافت گواهینامه CE (نشان اتحادیه اروپا) جهت  صادرات به اتحادیه اروپا شده‌ایم. همچنین، علاوه بر دستگاه همودیالیز، مابقی تجهیزات سرمایه‌ای همچون: دستگاه تولید آب RO (تولید آب مدیکال) و تخت دیالیز که در مرکز ما تولید می‌شود را نیز در دستور کار داریم.


وی افزود: درحال حاضر سرمایه‌گذاران آریا طب فیروز کلینیک‌های خصوصی نیز با برند رایحه سپهر سلام احداث کرده‌اند و بیش از 10 مرکز دیالیز خصوصی با 200 تخت در شهرهای اهواز، اراک، آمل، استان البرز و تهران را تجهیز کرده و در حال بهره‌برداری است.


دکتراخوت ابرازداشت: مبحث اصلی در حوزه فعالیت ما این است که بجای صادرات دستگاه، می‌بایست صادرات خدمات انجام دهیم، زیرا در این صورت پکیجی از محصولات را می‌توانیم صادر کنیم، همچون تجهیزات، مشاوره‌های دارو و درمان که در حال حاضر این صادرات به کشورهای عراق و افغانستان انجام شده و در تجهیز کلینیک‌های دیالیز مشارکت داشته‌ایم.


وی تاکید کرد: علاوه بر این، اقدام به تهیه چند محصول نرم‌افزاری کرده‌ایم همچون: نرم‌افزار جامع مدیریت مرکز دیالیز که از لحظه پذیرش تا دیالیز و ترخیص بیمار در این نرم‌افزار ثبت می‌شود و پس از پردازش این دیتاها و تاریخچه درمان بیمار می‌توانیم به ارائه خدمات بهتر درمانی به بیمار کمک کنیم.


دکتراخوت بیان کرد: در این نمایشگاه از دستگاه یورو داینامیک رونمایی کرده‌ایم که در تشخیص بیماری‌های مثانه بکار برده می‌شود، همچنین دستگاه دیالیز جدید ما کوچکتر و سبک‌تر شده و اینترفیس دستگاه را گویاتر کرده‌ایم. همچنین، از آنجا که دنیا به سمت دیالیز در خانه در حال حرکت است، ما نیز در این مسیر قدم نهاده‌ایم، چرا که حرکت بیمار به سمت بیمارستان بسیار آسیب‌زا بوده که البته برای نیل به این هدف نیاز به حمایت وزارت بهداشت داریم.


وی درپایان سخنان خود گفت: خوشبختانه در کشورمان بیماران دیالیزی تحت پوشش کامل بیمه هستند، اما نیاز به حمایت بیشتر است تا شرکت های دانش‌بنیان به فعالیت و ماموریت خود بپردازند.

 

 

دفتر مرکزی و کارخانه :

آدرس: تهران، کیلومتر ۲۰ جاده دماوند ، پارک علم و فناوری پردیس ، خیابان نوآوری ۸ ،  پلاک ۸۶

تلفن: ۷۶۲۵۰۲۱۴   –  ۷۶۲۵۰۲۱۵

فکس: ۷۶۲۵۰۲۱۶

ایمیل: info@arya-teb.com

دفتر فروش :

تلفن: ۸۸۹۵۹۳۳۲

موبایل مدیریت فروش: (آقای عارف) ۰۹۱۲۱۰۲۸۷۷۴

کارگزار صادرات؛ شرکت مدیریت صادرات سلامت محور(شمص):

تلفن: ۸۸۶۱۹۸۷۲ 

فکس : ۸۸۶۰۸۴۷۸                   

 ایمیل: info@healthemc.com

وبسایت:  www.healthemc.com  

 

محصولات:

   

درباره آریاطب فیروز:

 

شرکت آریاطب فیروز در سال ۱۳۹۴ با دست­یابی به دانش فنی و نرم افزار ساخت دستگاه همودیالیز، نام خود را بعنوان نهمین شرکت تولیدکننده دستگاه همودیالیز ثبت و نام ایران را بعنوان پنجمین کشور در زمینه ساخت دستگاه همودیالیز مطرح نمود.

این شرکت تنها تولیدکننده دستگاه همودیالیز در ایران و غرب آسیا بوده و همچنین در سال ۱۳۹۷ شروع به تولید تخت همودیالیز، دستگاه تصفیه آب RO مرکزی و دستگاه تصفیه آب RO پرتابل نموده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب