امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62219 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساره نوروزی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت هوایار یکی از برترین و بهترین تولیدکنندگان ایرانی در زمینه کمپرسورهای هوا و گازهای صنعتی و پزشکی است/ یکی از امتیازات شرکت هوایار بخش خدمات پس از فروش فعال آن است

خبرایران : مدیر دپارتمان تجهیزات پزشکی شرکت هوایار گفت : تجهیزات پزشکی هوایار از سال 1385 بصورت تولید مستقل شروع به کار کرده و تولیدات خود را با پکیج‌های مدیکال فشرده بیمارستانی آغاز و در واقع اولین تولیدکننده هوای فشرده مدیکال بیمارستانی بوده است.
شرکت هوایار یکی از برترین و بهترین تولیدکنندگان ایرانی در زمینه کمپرسورهای هوا و گازهای صنعتی و پزشکی است/ یکی از امتیازات شرکت هوایار بخش خدمات پس از فروش فعال آن است

ساره نوروزی مدیر دپارتمان تجهیزات پزشکی شرکت هوایار در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت هوایار یکی از برترین و بهترین تولیدکنندگان ایرانی در زمینه کمپرسورهای هوا و گازهای صنعتی و پزشکی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و با بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا و همکاری نیروی انسانی حرفه ای بصورت مستمر در صنایع مختلف در حال خدمت رسانی است.


نوروزی تصریح کرد :  تجهیزات پزشکی هوایار از سال 1385 بصورت تولید مستقل شروع به کار کرد و تولیدات خود را با پکیج‌های هوای مدیکال  بیمارستانی آغاز نمود و در واقع به عنوان  اولین تولیدکننده در این زمینه بود، زیرا در این خصوص تکنولوژی درایرهای جذبی را جایگزین درایرهای تبریدی نمود  که با توجه به دیوپوینتی که دارند  ، الزام برای استفاده در پکیج‌های هوای فشرده مدیکال بوده  که هوای خروجی را عاری از رطوبت نموده و برای استفاده دستگاه‌های بیمارستانی ارائه می‌دهد.


وی ادامه داد : همچنین این شرکت فعالیت خود را در زمینه اکسیژن‌ساز نیز از سال ۸۵ آغاز کرد که موفق به اخذ مجوز تولید مستقل شده است. سیستم‌های اکسیژن‌ساز سانترال بیمارستانی سیستم‌هایی هستند که در تمام بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که با روش PSA تولید می‌شوند که شامل ژنراتور اکسیژن و کمپرسور، درایر، فیلتراسیون و مخازن هوا و اکسیژن است.


مدیر دپارتمان تجهیزات پزشکی شرکت هوایار ابرازداشت : بدین صورت که هوای پاک اتمسفر توسط کمپرسور دریافت و فشرده شده و درون یک مخزن ذخیره‌سازی می‌شود که برای جداسازی اکسیژن از آن، پس از رطوبت‌گیری هوا توسط درایر و فیلتراسیون روغن و ذرات و .... موجود در هوا وارد دستگاه اکسیژن‌ساز می‌شود و در آنجا توسط مواد زئولیت  عمل جداسازی اکسیژن‌ انجام می‌شود و در مخزن  اکسیژن ذخیره شده و سپس با عبور از،فیلتر آنتی باکتریال استریلیزه  و وارد خطوط بیمارستانی می‌شود و از طریق کنسول‌های بالای سر بیمار، اکسیژن مورد مصرف بیماران قرار میگیرد.


نوروزی افزود: بیشترین اهمیت  اکسیژن‌ساز در دوران کرونا مشخص  گردید چرا که درمان اصلی این بیماریاستفاده از اکسیژن بود که شرکت هوایار در این زمینه سعی کرد تا بهترین نقش را ایفا کرده و همکاران من با تلاش شبانه‌روزی این پکیج ها  را برای بیمارستانها و مراکز درمانی آماده نمودند که خوشبختانه توانستیم نقش مهمی در کمک به بیماران تنفسی در این دوران سخت داشته باشیم.


نوروزی عنوان داشت تجهیزات پزشکی شرکت هوایار در جهت تکمیل سبد محصولات خود اقدام به تولید اکسیژنهای بنک تایپ نیز نموده است و بدین منظور برای مشتریان که درخواست سیستم PSA دارند حق انتخاب نوع سیستم مورد نظر به صورت توئین تاور یا بنک تایپ  فراهم شده است.همچنین در زمینه تولید سیستم های وکیوم بیمارستانی پروژه هایی در حال اجرا است.


وی عنوان داشت : یکی از امتیازات شرکت هوایار، دپارتمان خدمات پس از فروش فعال آن است که از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد و به همین دلیل بجز نیروهای ستادی و فنی که  در کارخانه هوایار  مستقر هستند و به بیمارستانها به صورت تلفنی و حضوری سرویس دهی می نمایند، نمایندگان دیگری نیز در سراسر کشور صداریم که با توجه به تصمیم هیئت مدیره مبنی بر اهمیت مراکز درمانی تمامی این نیروها در هر زمان در دسترس بوده که خوشبختانه در این زمینه خدمات‌رسانی مطلوبی انجام گرفته است.


مدیر دپارتمان تجهیزات پزشکی شرکت هوایار خاطرنشان کرد : یکی دیگر از امتیازات شرکت هوایار، وجود انبارهای بزرگ قطعات و محصولات مورد نیاز است که کلیه قطعات موردنیاز برای دستگاه‌ها به تعداد مناسب موجود بوده و همواره شارژ می‌گردد که سبب خدمات‌رسانی بهتر و سریعتر به مشتریان شده است.


وی اضافه کرد: به جهت کیفیت مطلوب محصولات، ما در دوره‌ای به کشورهای عراق، سوریه صادراتی نیز داشته‌ایم، ولی در دوران کرونا به دلیل اینکه کشور خودمان در اولویت بوده، بیشترین میزان تولید به مصرف داخلی تخصیص داده شد . همچنین شرکت هوایار در حال حاضر با توجه به گذشت بحران کرونا ،این پتانسیل را دارد که با توجه به دارا بودن مجوز صادرات مجددا در این حوزه فعالیت نماید.نوروزی بیان کرد: در کنار ساخت و تولید این دستگاه‌ها، اقدام به تاسیس دپارتمان‌ آموزش هوایار کرده‌ایم که همواره در حال برگزاری دوره‌های آموزشی است که به هنگام خرید اعلام می‌کنیم که متقاضیان می‌توانند نفراتی را بعنوان نماینده و کاربر سیستم برای آموزش معرفی کنند.


وی افزود : همچنین، در کنار این دوره ها، آموزش‌های حرفه‌ای‌تر هم در نظر گرفته شده است، زیرا ما تمایل داریم تا دانش فنی استفاده از این تکنولوژی  را در اختیار مشتریان بگذاریم، چرا که هرچه کاربران، آموزش بهتری را گذرانده باشند، سرویس‌دهی و نگهداری از سیستم‌ها بهتر انجام می‌گردد.


مدیر دپارتمان تجهیزات پزشکی شرکت هوایار تاکید کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر و خصوصاً در دوران کرونا حمایت های خوبی از سوی سازمان‌های دانش‌بنیان، وزارت بهداشت و درمان و هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی صورت گرفته و بدین جهت اهمیت تولید داخل بیشتر مشخص شد و این فرصت به شرکت هوایار داده شد تا تجهیزات خود را به بیمارستان‌ها ارائه دهد.


وی تصریح کرد : در همین راستا، شرکت هوایار در حوزه تجهیزات پزشکی ، شرکتی است که در این زمینه کمپرسور که قلب پکیج اکسیژن‌ساز و هوای مدیکال می باشد  را به صورت مستقل تولید می‌کند.

نوروزی درپایان سخنان خود گفت : درخواست ما از مسئولین مربوطه این است که در حوزه تجهیزات پزشکی به تولیدکنندگانی که تمام تلاش خود را برای عدم وابستگی به واردات به کارگرفته اند، نگاه متفاوت تری داشته وحمایت بیشتری از تولید کمپرسور های داخلی داشته و این مسئله در خریدهای مراکز درمانی در اولویت قرارگیرد. چه بسا حمایت های بیشتر باعث ایجاد انگیزه و رشد و شکوفایی بهتر تولیدکنندگان خواهد بود.

سایت :

www.havayar.com

آدرس ما:

دفتر مرکزی:  تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، خیابان 14 (گاندی) پلاک 12، ساختمان هوایار

کارخانه اصلی:

کد پستی:

1517843511

ایران، کرج، کیلومتر 5 آزاد راه کرج – قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، کوچه گلستان پنجم غربی

 

راه های ارتباطی​:

تلفن:

 

فکس:02188202425

ایمیل:

 

مرکز آموزش هوایار:

 

 

 

 

 

پلنت های کرایوژنیک
 
Gas_generation_caps_havayar-e1658307376316
مولد گاز نیتروژن
 
oxygen_generator_havayar
مولد گاز اکسیژن
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب