امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62119 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

احسان شجاعی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت ایمن روان‌ساز تولید کننده و توزیع کننده روغن‌ و روانسازهای بنزینی ، دیزلی و صنعتی می‌باشد/ سیاست شرکت ما حفظ ارتباط با مصرف‌کننده است/ روغن موتور زیرول در 8 استان کشور نمایندگی فعال دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت ایمن روان‌ساز (روغن موتور زیرول) گفت : با وجود تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان، به هیچ عنوان از کیفیت محصول کم نکرده‌ و سیاست شرکت حفظ ارتباط با مصرف‌کننده است.
شرکت ایمن روان‌ساز تولید کننده و توزیع کننده روغن‌ و روانسازهای بنزینی ، دیزلی و صنعتی می‌باشد/ سیاست شرکت ما حفظ ارتباط با مصرف‌کننده است/ روغن موتور زیرول در 8 استان کشور نمایندگی فعال دارد

احسان شجاعی مدیرعامل شرکت ایمن روان‌ساز (روغن موتور زیرول) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت ایمن روانساز درسال 1385 با تکیه بر 25 سال سابقه درتوزیع انواع روانسازها با هدف تولید و ارائه خدمات نوین به ثبت رسید و با توجه به گسترش تقاضا برای روانسازهای با کیفیت، این شرکت توانست در گام نخست روغن موتور زیرول را به کشور وارد نمایید.
شجاعی عنوان داشت :  درگام بعدی ما اقدام به راه اندازی واحد خود درایران با استفاده از بهترین مود اولیه ، ماشین آلات و تجهیزات تولید و بسته بندی جدید و بهره گیری از کارشناسان مجرب و کارآزموده نمودیم.
وی با اشاره به اینکه شرکت ایمن روان‌ساز قادر به تولید محصولات با کیفیت بسیارعالی است ادامه داد: ارائه بهترین کیفت ممکن براساس استانداردهای روز دنیا، سازگاری با محیط زیست و مشتری مداری ، احترام به نظر مشتری و ارائه خدمات نوین از رئوس اهداف شرکت ما است.
مدیرعامل شرکت ایمن روان‌ساز افزود: سیاست شرکت ما به نحوی است که بتواند ارتباط خود را با مصرف‌کننده حفظ نماید، به همین جهت در 8 استان کشور نمایندگی فعال داریم که در حال افزایش می‌باشند.
شجاعی ابرازداشت: با وجود تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان، به هیچ عنوان از کیفیت محصول کم نکرده‌ایم و تنها اندکی افزایش قیمت داشته‌ایم.
عضو هیئت مدیره و خزانه‌دار خانه صنعت و معدن‌ درپایان سخنان خود گفت: دولت هم‌اکنون سوبسید برای روغن  پایه پالایشگاه‌ها در نظر گرفته که نیازمند حمایت بیشتر برای خرید افزودنی‌های روغن پایه هستیم.

آدرس دفتر مرکزی: مشهد، بلوار امام رضا ، انتهای امام رضا 74 ، شماره 116
آدرس کارخانه: شهرک صنعتی خیام

تلفن :4-33442801-051

ایمیل : info@xerol.ir

سایت:index.php

 

 

 

گزارش تصویری نشست خبری نمایشگاه اکفا

گزارش تصویری نشست خبری نمایشگاه بین المللی اکفا
 
 
 
 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب