امروز: شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ [2024/10/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61774 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لیلا حسام وزیری در گفتگو با خبر ابران اعلام کرد؛

رادینا ارائه دهنده پکیج‌های باکیفیت به تولیدکنندگان داخلی است/ محصولات رادینا در جامعه جهانی قابل عرضه و رقابت هستند/ متاسفانه صنعت آرایشی و بهداشتی در کشورمان حمایت لازم را کسب نکرده است

خبرایران : مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی رادینا گفت: بخش اعظم فعالیت شرکت آرایشی بهداشتی رادینا ارائه پکیج‌های باکیفیت به تولیدکنندگان داخلی است تا محصولاتشان از این طریق با ظاهری مشتری‌پسند در جامعه جهانی قابل عرضه و رقابت باشند.
رادینا ارائه دهنده پکیج‌های باکیفیت به تولیدکنندگان داخلی است/ محصولات رادینا در جامعه جهانی قابل عرضه و رقابت هستند/  متاسفانه صنعت آرایشی و بهداشتی در کشورمان حمایت لازم را کسب نکرده است

لیلا حسام وزیری مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی رادینا درگفتگو باخبرنگارخبرایران اظهارداشت : 20 سال تجربه در صنعت آرایشی دارم و هم‌اکنون نیز 2 سال است که در زمینه واردات بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی درشرکت رادینا فعالیت خود را ادامه دادم .  
 

حسام وزیری تصریح کرد : بخش اعظم فعالیت ما ارائه پکیج‌های باکیفیت به تولیدکنندگان داخلی است تا محصولاتشان از این طریق با ظاهری مشتری‌پسند در جامعه جهانی قابل عرضه و رقابت باشد.
 

وی ادامه داد: نماينده رسمي و انحصاري شرکت تایوانی king source در ايران و دوبي هستيم که اين شركت تنوع بسیار زیادی در حوزه بسته بندي هاي  آرایشی و بهداشتی دارد.
 

مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی رادینا ابرازداشت: ارائه بهترین کیفیت در راس کار ماست و امید داریم بتوانیم برای جامعه بزرگ آرایشی و بهداشتی خدمات بسیار زیادی ارائه دهیم.
 

وی با اشاره به عرضه انواع محصولات بسته بندی رادینا افزود : شرکت رامان آروند دینا، ارائه دهنده کلیه بسته بندی های مورد نیاز جهت تولیدات آرایشی مانند پوکه های رژ لب (جامد و مایع)، ریمل، انواع خط چشم، شیشه های لاک، شیشه های عطر، ادکلن و اسانس، دیفیوزرها، پالت های سایه، رژ گونه و پنکک و پمپ، تیوپ و جارهای مناسب برای انواع کرم (کرم پودر، کرم ضد آفتاب، کرم های روز و شب، انواع کرم پوستی و …) می باشد.
 

مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی رادینا تاکید کرد : سفارش ازطریق اینستاگرام و وب‌سایت برقرار است و ارسال به سراسر کشور نیز داریم .
 

حسام‌وزیری افزود: متاسفانه صنعت آرایشی و بهداشتی در کشورمان حمایت لازم را کسب نکرده و قوانین و بروکراسی‌های دولتی از طرف وزارتخانه هاي مربوطه بسيار زیاد است . همين امر سبب شده كه تولیدکننده ها در فشار زيادي قرار گيرند و خطر تعطيلي توليدي ها را در بر داشته باشد .
 

وی عنوان داشت : از لحاظ قیمت‌گذاری هم به گونه‌ای آنها تحت فشار هستند و اگر این قیمت‌گذاری آزاد باشد، سبب رقابت و کیفیت بیشتر محصولات می‌گردد.
 

حسام‌وزیری درپایان سخنان خود گفت : ما از شنبه تا چهارشنبه و در فروردین ماه 1402 از چهاردهم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزيز هستیم.
 

آدرس دفترمرکزی: خیابان جردن، کوچه رحیمی، پلاک 5 ، طبقه 3 ، واحد 8 

اینستاگرام:   radina.package

سایت:  radinaco.com

تلفن: 19- 02126292713  
همراه : 09124587072

 

  محصولات:

 

 

 

selfcare-products-with-flower-arrangement

 

 

selfcare-product-with-flower

 

 

 

 

still-life-selfcare-products-arrangement

 

selfcare-products-still-life (1)

 

 

 

 

green-leaves-with-oval-makeup-brush-eyeshadow-palette-compact-powder-purple-background

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب