امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61767 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تفاهم نامه همکاری مالی، بازرگانی بانک کارآفرین و هلدینگ خلیج فارس امضا شد

خبرایران : در دومین روز از نمایشگاه ایران پتروکم، تفاهم‌نامه جامع همکاری های مشترک مالی، بازرگانی بین بانک کارآفرین و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به امضای دکتر احمد بهاروندی و عبدالعلی علی‌عسگری رسید.
تفاهم نامه همکاری مالی، بازرگانی بانک کارآفرین و هلدینگ خلیج فارس امضا شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ در راستای گسترش همکاری های بانک کارآفرین با فعالان صنعت پتروشیمی کشور، این  تفاهم نامه با  حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک، علی عسگری مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس، سهراب صادقی معاون توسعه بازار و امور شعب، علی اصغر تقوی معاون فناوری اطلاعات، جمالی مدیرعامل گروه مالی بانک امضا شد و مقرر گردید تا همکاری‌های مالی، بازرگانی و تجهیزات صنعتی مورد نیاز طرح های صنعت پتروشیمی با حمایت بانک کارآفرین انجام شود.
در این مراسم علی عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس ارائه خدمات تأمین مالی زنجیره‌ای بین بانک کارآفرین و گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، را گام مثبتی در تداوم همکاری های آینده در این حوزه  خواند. مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، با اشاره به اتفاقات جدیدی که در صنعت پتروشیمی قرار است اجرایی شود، افزود: پروژه‌های جدیدی در صنایع بالادستی پتروشیمی در دستور کار است که امیدواریم بانک کارآفرین از این پروژه‌ها حمایت کند.
همچنین احمدبهاروندی، مدیر عامل بانک کارآفرین نیر در این مراسم یا اشاره به تعاملات و همکاری های بانک و هلدینگ خلیج فارس گفت : امیدوارم که بتوانیم به عنوان یکی از بانک‌های عامل کشور در راستای صنعت پتروشیمی گام‌های موثری برداریم . وی افزود:  بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی موفق در شبکه بانکی است و به عنوان یکی از الگوهای موفق بانکداری خصوصی می‌شود از بانک کارآفرین یاد کرد. در سال‌های اخیر  رشد درآمدزایی ، رشد سودآوری  و خیلی از شاخص‌های مهم  بانک  تغییر چشمگیری داشته است، امیدواریم با گام‌های موثری که برمی‌داریم  نتایج بهتری از قبل هم حاصل شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب