خبر ایران : هتل یاکاموز تنها هتل ۵ ستاره اردبیل در مرکز تجاری و اداری شهر اردبیل قرار گرفته و برای میهمانان ایرانی و خارجی خود خدمات و امکانات ویژهای تدارک دیده است.
هتل یاکاموز تنها هتل ۵ ستاره اردبیل از تیرماه به بهرهبرداری رسید. این هتل در مرکز تجاری و اداری شهر اردبیل قرار گرفته و برای میهمانان ایرانی و خارجی خود خدمات و امکانات ویژهای تدارک دیده است.
هتل یاکاموز که در ۷۵۰۰ متر مربع و در ۱۳ طبقه ساخته شده، دارای ۶۰ واحد اقامتی (اتاق دوتخته، دبل، تریبل و سوئیت رویال) و همچنین از امکانات استخر، سالن اجتماعات ۱۱۰ نفره، سالن کنفرانس ۴۰ نفره، تالارهای عروسی ۴۵۰ نفره، رستوران سنتی، روفگاردن برخوردار میباشد.
هتل یاکاموز طی دوران فعالیت خود پذیرای مهمانان خارجی از کشورهای مختلف بوده است.
آقای شاهین خدامرادزاده سرمایهگذار و مالک هتل از بدو افتتاح هتل، جناب آقای فرجالله کشتکار را بعنوان مدیرکل هتل یاکاموز انتصاب نمود که نامبرده سابقه تجربه هتلداری از سال ۱۳۵۵ را با گذراندن تمامی قسمتهای هتل در رزومه کاری خود دارد.
کشتکار از سال ۱۳۸۴تا به امروز مدیرگل چندین هتل در شهرهای مختلف همچون: مدیرکل هتل سوئیت اصفهان، هتل پارسیان شیراز، هتل آزادی خزر (هایت چالوس) و پارسیان کرمانشاه بوده است.
وی در سال ۱۳۸۸ بعنوان جوانترین مدیر هتل کشور در ۴۷ سالگی، پس از ۳۲ سال خدمت داوطلبانه، بازنشسته شد.
کشتکار یکی از مدیران گروههای هتل پارسیان بوده و بعد از دوران بازنشستگی، جذب هتلهای خصوصی از جمله: مدیرکل هتل چمران شیراز، مدیرکل مجتمع اقامتی بانک شهر، هتل الماس چالوس، هتل مارلیک تهران، فندقالجنان نجف اشرف و هتل الزهراء کربلا را در رزومه کاری خود دارد.
وی در طی دوران مدیریت خود در هتلهای مختلف از اصول مشتریمداری و ارتباط صمیمی با مشتریان و کارکنان را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش نموده تا با کمترین امکانات، بیشترین میزان بهرهبرداری برای کارفرمایان خود داشته باشد.
ایشان در پذیرش مهمانان داخلی و خارجی تبحر منحصربفردی داشته، تا جایی که هر مسافری که تاکنون به هتلهای تحت مدیریت وی رفته، با گذراندن ایام خوش و خاطرهای ماندگار هتل را ترک کرده است.
کشتکار برای اینکه بتواند ارتباط صمیمی خود را با کارکنان حفظ کند، در هر زمان ممکن با حضور در محل کار آنها، از مشکلاتشان جویا شده و در راه بهتر شدن هتل و جذب مشتری با آنها به گفتگو و تبادل افکار پرداخته است.
همچنین، با ایجاد جو صمیمی و یکدلی، راههای صحیح هتلداری و ارتباط با مشتریان را به همکاران خود آموخته و همین امر موجب رونق اقتصادی هتلهای تحت مدیریت ایشان شده است.