امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ [2024/07/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61755 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتراحمدصفدری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بازو صنعت بوشهربرای اولین بار در ایران موفق به اختراع طراحی دوچرخه دریایی شده / شرکت بازو صنعت تولید کننده جت‌اسکی، مینی‌جت ، ویلاهای شناور و موتور 4 چرخ دوزیست است

خبرایران : مدیرعامل شرکت بازو صنعت بوشهرگفت: شرکت بازو صنعت بوشهر برای اولین بار در ایران موفق به اختراع طراحی دوچرخه دریایی شده که به کمک رکاب می تواند روی آب شناور بوده و مصرف بنزین کمی داشته باشد.
بازو صنعت بوشهربرای اولین بار در ایران موفق به اختراع طراحی دوچرخه دریایی شده / شرکت بازو صنعت تولید کننده جت‌اسکی، مینی‌جت ، ویلاهای شناور و موتور 4 چرخ دوزیست است

دکتراحمدصفدری مدیرعامل شرکت بازو صنعت بوشهر درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت:   شرکت بازو صنعت بوشهر برای اولین بار در ایران موفق به اختراع طراحی دوچرخه دریایی شده است.
وی تصریح کرد : این دوچرخه قابلیت آن را دارد که به کمک رکاب روی آب شناور بماند و مصرف بنزین آنچنانی ندارد.
دکترصفدری اشاره به تولیدات جدید شرکت عنوان داشت : تولید جدید دیگر ما «جت‌اسکی» با موتور 1300 است که نمونه وارداتی آن یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان می‌باشد و به مبلغ 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد : مینی‌جت نیز قابلیت شارژ داشته و یک ساعت و نیم روی آب شناور می‌ماند که با ظرفیت 120 کیلو برای کودکان در استخرها و تالاب‌ها و حتی در آب دریا مورد استفاده قرار می‌گیرد و به قیمت 150 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
مدیرعامل شرکت بازو صنعت بوشهر افزود: بخش دیگر محصولات ما ویلاهای شناور است که در حال حاضر در جزیره کیش بهره‌برداری شده و بزودی به تولید انبوه می‌رسد.
وی ابرازداشت: محصول دیگر ما نیز، موتور 4 چرخ دوزیست نام دارد که در ساحل و هم دریا قابلیت کاربری دارد.
دکترصفدری خاطرنشان کرد: خوشبختانه محصولات ما به ویژه دوچرخه دریایی مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار گرفته و به همین سبب صادرات به کشورهای خارجی هم در دستور کار داریم.
وی درپایان سخنان خود گفت: شرکت ما در حال حاضربا سرمایه گذاری های خوب خود تلاش کرده که بتواند محصولاتی را تولید کند تا توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی داشته باشد . محصولاتی که هزینه تولید نمونه‌های داخلی آن بسیار ازنمونه های خارجی پایین تراست.



آدرس کارخانه: بوشهر، جاده نیروگاه، بعد از تعویض پلاک
تلفن:  09129614329
تلفن دفتر:
070733577012

 

 

        
 
        
 

 

        
 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب