امروز: دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ [2025/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61739 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مجید یاسری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هگتا برند ملی گردشگری است / در زير مجموعه هلدينگ هگتا، قطارهاي ريلي رجا، گروه هتل هاى هما، آژانس بين المللي و گردشگري تامين، آبادگران ايران، دهكده ساحلي و ايران گردي و جهانگردي مشغول به فعاليت می باشند

خبرایران : معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت رفاه و گردشگری هگتا گفت : در زير مجموعه هلدينگ هگتا شركتهايي همچون: قطارهاي ريلي رجا، گروه هتل هاى هما، آژانس بين المللي و گردشگري تامين، آبادگران ايران، دهكده ساحلي و ايران گردي و جهانگردي مشغول به فعاليت مي باشند.
هگتا برند ملی گردشگری است / در زير مجموعه هلدينگ هگتا، قطارهاي ريلي رجا، گروه هتل هاى هما، آژانس بين المللي و گردشگري تامين، آبادگران ايران، دهكده ساحلي و ايران گردي و جهانگردي مشغول به فعاليت می باشند

مجید یاسری معاون توسعه مدیریت و منابع  شرکت رفاه و گردشگری هگتا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: در زير مجموعه هلدينگ هگتا شركتهايي همچون: قطارهاي ريلي رجا، گروه هتل هاى هما، آژانس بين المللي و گردشگري تامين، آبادگران ايران، دهكده ساحلي و ايران گردي و جهانگردي مشغول به فعاليت مي باشند.

وی افزود :  ما هرساله در نمايشگاه گردشگري به همراه شركتهاي زير مجموعه حضوري موثر پيدا ميكنيم و در شركتهاي: گروه هتل هاي هما، آبادگران ايران، قطارهاي رجا و دهكده ساحلي برنامه هاي توسعه اي خواهيم داشت.
 
یاسری تاکید کرد؛ گروه هتل هاي هما يكي از برنده يكي از قديمي ترين برندهاي هتلينگ در كشور است كه در حدود ده سال پيش از ايران اير (هما) به سازمان تامين اجتماعي واگذار شده است.
 
وی ادامه داد: در گروه هتل هاى هما نرخ هر شب اقامت مطابق با نرخ اعلامى توسط جامعه هتل داران ايران مي باشد و اين مبلغ براي گردشگران خارجي معادل ريالي مصوب دريافت خواهد شد و هيچگونه اختلافي نخواهد داشت.
 
 

هگتا برند ملی گردشگری

 

هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) در سال 1394 با هدف هماهنگی، هم‌افزایی و ایجاد زنجیره ارزش در عرصه صنعت گردشگری کشور توسط سازمان تأمین اجتماعی تأسیس شد.

هلدینگ هگتا هم اکنون هفت گروه و شرکت سرمایه‌گذاری را در بخش‌ هتل، اقامت، پذیرایی، حمل و نقل، تورگردانی، مراکز فرهنگی و خرید و امور عمرانی در حدود صد نقطه کشور تحت پوشش دارد.

 

شرکت‌های زیر مجموعه هگتا

1. شرکت گروه هتل‌های هما با پنج هتلِ پنج ستاره

2. شرکت حمل و نقل ریلی رجا با هزار و 143واگن در 23 مسیر ریلی

3. شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی با بیش از 65 هتل سه و چهار ستاره

4. شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران با مجموعه‌ای از واحدهای اقامتی و پذیرایی، مراکز خرید و تایم شرینگ (مالکیت زمانی)

5. شرکت دهکده ساحلی انزلی با مجموعه‌ای از واحدهای اقامتی و ویلاهای مسکونی

6. شرکت بین‌المللی خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین

7. شرکت رفاه گستر تأمین

 

اهداف اصلی و راهبردی هگتا

- افزایش شور و نشاط در ایران اسلامی 

- مدیریت اوقات فراغت شهروندان و گردشگران داخلی 

- ارائه خدمات به تورگردانان و گردشگران خارجی 

- ارائه خدمات به همکاران، شرکا و ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 

- مدیریت منابع مالی سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری

- ایجاد کسب و کارهای نو در صنعت گردشگری 

- خلق ثروت برای سهام داران

- ارتقاء جایگاه، منزلت و « برند» سازمان تأمین اجتماعی

 این اهداف از طریق مدیریت منابع، امکانات و اماکن گردشگری در اختیار سازمان تأمین اجتماعی و مؤسسات و صندوق‌های سرمایه‌گذاری تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رویکرد هم افزایی و تکمیل زنجیره ارزش محقق خواهد شد.

 

پیشرانی سازمان تأمین اجتماعی در امر توسعه صنعت گردشگری کشور، حفظ کرامت و منزلت خدمات گیرندگان، کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی از طریق ارزش آفرینی، ارائه محصولات متمایز مبتنی بر فرهنگ ایرانی- اسلامی و نوآوری، برنامه‌ریزی برای ساخت مجتمع‌های اقامتی و گردشگری، اجرای طرح‌های کلان گردشگری و ارائه خدمات اختصاصی گردشگری مبتنی بر تورگردانی از دیگر اهدافی است که هگتــا به عنوان بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور در دستور کار دارد.

 

اهداف کلان شرکت هگتا

 1. افزایش ثروت و منزلت سازمان تأمین اجتماعی از طریق توسعه صنعت گردشگری با ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی با شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی

2. ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات گردشگری و رفاهی به منظور حفظ و افزایش سهم بازار شرکت‌های تابعه

3. متنوع سازی خدمات با رویکرد مشارکت خلاقانه، هوشمندسازی و هم افزایی

4. ارتقاء سطح توانمندسازی و مهارت تخصصی، حرفه‌ای و رفتاری سرمایه انسانی در راستای رضایتمندی مشتریان و ذینفعان

5. تعمیق و توسعه پایداری هلدینگ در راستای بهبود شاخص‌های اقتصادی

6. بهسازی و توسعه درون ظرفیتی چهار محور اصلی فعالیت‌های هلدینگ

7. راه اندازی نظام‌مند گردشگری سلامت برای ارائه خدمات به شرکای اجتماعی و گردشگران داخلی و خارجی

 

 

شرکت های تابعه

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب