امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61695 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۴:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حامد روح‌بخش درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کفش اهورا تولید کننده کفش‌های اسپرت رانینگ با رویه اسپیسر(بافت تنفسی) است / انتظار حمایت وزارت صمت را در جهت فراهم‌سازی مواد اولیه، تولید ملی و صادرات داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت کفش اهورا گفت : شرکت کفش اهورا به تولید کفش‌های اسپرت رانینگ با رویه اسپیسر(بافت تنفسی) و تجهیزات پزشکی می پردازد.
کفش اهورا تولید کننده کفش‌های اسپرت رانینگ با رویه اسپیسر(بافت تنفسی) است / انتظار حمایت وزارت صمت را در جهت فراهم‌سازی مواد اولیه،  تولید ملی و صادرات داریم

حامد روح‌بخش مدیرعامل شرکت کفش اهورا درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت کفش اهورا  به تولید کفش‌های اسپرت رانینگ با رویه اسپیسر(بافت تنفسی) و تجهیزات پزشکی می پردازد.
وی در خصوص افزایش نرخ ارز عنوان داشت: افزایش نرخ دلار بالطبع تاثیر زیادی بر تهیه مواد اولیه و قیمت نهایی کفش داشته که متاسفانه چندماهی موجب قطع کامل تولید و فروش ما شد.

روح‌بخش با اشاره به اینکه درسراسر کشور محصولات کفش اهورا پخش می شوند، تاکیدکرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که این روزها همه درگیر آن هستیم به جهت رفاه حال مشتریان افزایش قیمت آنچنانی نداشته ‌و بین 2 تا 3 درصد افزایش قیمت داشته ایم .

وی ادامه داد : متاسفانه فضای مجازی وبه خصوص اینستاگرام فیلتر شده و این امر باعث مشکلاتی برای تولید کنندگان و کارآفرینان کشورمان شده است. 60 تا 70 درصد مشتریان ما قبل از فیلتر اینستاگرام با انتخاب عکس محصولات وارسال آن به ما اقدام به خرید می کردند و امروز این امر مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت کفش اهورا با اشاره به اینکه امروز تولید کننده ها با توجه به شرایط اقتصادی در بخش تولید هزینه های زیادی را متقبل شده اند، افزود : با مشکلات زیادی که دربحث مواد اولیه برای تولید کنندگان وجود دارد ، محصول نهایی تولید می شود. اما عملا هیچ کسی نیست که از تولید کننده حمایت کند. به عنوان مثال در بحث نمایشگاه حمایتی نمی شود و تمام هزینه های شرکت در نمایشگاه برعهده تولید کننده است، اما در کشوری مثل چین تمام هزینه ها برای کمک به تولید کننده دربخش نمایشگاهی پرداخت می شود.  

روح‌بخش درپایان سخنان خود گفت: ما انتظار حمایت از دولت و وزارت صمت را داریم تا در جهت فراهم‌سازی مواد اولیه،  تولید ملی و صادرات، یاری‌رسان باشند و ما هم بدون دغدغه بتوانیم به کارآفرینی و ارز آوری برای کشورمان بپردازیم.
 
آدرس: آزادگان شرق به غرب، خیابان حشمت، خیابان پدر، پلاک ۵

 

اینستاگرام : 

kafshe_ahura

تلفن :
09121937453
02155289430

 

 
 

 

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب