امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61632 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امیرحسین شادامروز درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت لوندویل درایران با 30 سال سابقه با ۳ برند لوکس و باکیفیت لوندویل، آی‌واچ و اکسنت فعالیت دارد / متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر روی کالاهای وارداتی داشته است

خبرایران : مدیرفروش شرکت لوندویل گفت : محصولات شرکت لوندویل شامل«ساعت‌های کلاسیک»،«پک مردانه»، «پک زنانه»، «ساعت با موتور اتومات» که مجموعه کامل و جامعی برای استفاده عموم مردم با قیمت مناسب است.
شرکت لوندویل درایران با 30 سال سابقه با ۳ برند لوکس و باکیفیت لوندویل، آی‌واچ و اکسنت فعالیت دارد / متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر روی کالاهای وارداتی داشته است

 امیرحسین شادامروز مدیر فروش شرکت لوندویل درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: مجموعه ما 30 سال است که با مدیریت جناب آقای مسعود شادامروز د کشور قدمت دارد که با ۳ برند لوکس و باکیفیت لوندویل، آی‌واچ و اکسنت فعالیت می‌کنیم.
وی تصریح کرد:محصولات شرکت لوندویل شامل«ساعت‌های کلاسیک»، «پک مردانه»، «پک زنانه»، «ساعت با موتور اتومات» که مجموعه کامل و جامعی برای استفاده عموم مردم با قیمت مناسب است.
شادامروز افزود: با توجه به اینکه جامعه هدف ما بسیار کامل و تعریف شده می‌باشد، افرادی که تمایل به استفاده از ساعت لوکس با قیمت اقتصادی را دارند می‌توانند از برندهای آی‌واچ و اکسنت ما  استفاده کنند که به لحاظ کیفیت و متریال بسیار قابل قبول بوده است.
وی درخصوص برند اکسنت هم ابرازداشت: این برند درحوزه تخصصی از قبیل: کرنوگراف و کلاسیک با قیمت مناسب فعالیت می باشد.
مدیر فروش شرکت لوندویل اضافه کرد : متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر روی کالاهای وارداتی داشته ولی با این وجود، هدف مجموعه ما استفاده عموم مردم از این کالای لوکس می‌باشد که در این راستا افزایش قیمت آنچنانی نداشته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد : ما با ارگان‌ها و مجموعه‌های مختلفی همچون کمیته امداد وارد مذاکره شده‌ایم تا بصورت مستقیم و غیر مستقیم جهت تامین ساعت عروس و داماد سهمی داشته باشیم.
شادامروز درپایان سخنان خود گفت : ما در سراسر کشور نمایندگی فعال داشته و در شرایط اقتصادی حال حاضر انتظار حمایت از ارگان‌های بالادستی جهت مدیریت وضعیت فعلی را داریم

درباره شرکت لوندویل:

لوندویل  حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. ما ازسال 2009 میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی نهادیم  و از همان ابتدا با رویکردی کیفیت محور در زمینه تولید ساعت، توانسته ایم تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم نسبت به آرمان هایمان مانده  و تآثیرات شگرفی در زمینه ساعت به مردم کشور عزیزمان ایران ارائه نماییم. اما هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای کشور عزیزمان است. ما در مجموعه لوندویل با شعار کیفیت ،ضمانت، و ارائه خدمات پشتیبانی، بنای خود را جلب نظر شما از محصولات و مجموعه ی خود گذاشته ایم. این بدان معنی است که ما با بهره مندی از بهترین کارشناسان، نمایندگی ها ،به مشتریان خود سرویس ها و خدمات بی نظیری را ارائه میدهیم، که اگر شما سوالی در خصوص اصالت کالا یا خدمات پس از فروش و یا دغدغه ایی در مورد انتخاب ساعت مورد نظرتان داشتید ما از ابتدا تا سال های طولانی در کنار شما خواهیم بود .
 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب