امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ [2024/07/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61586 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عادل جلودار در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

لاوان توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری ایران را دارد/ پیشنهاد ویژه‌ای برای رشد و توسعه جزیره لاوان داریم / سرمایه‌گذاران و گردشگران فراوانی آماده سرمایه‌گذاری در جزیره زیبا و ارزشمند لاوان هستند

خبرایران : فعال اقتصادی و گردشگری گفت : لاوان توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری ایران را دارد, تا جایی که سرمایه‌گذاران و گردشگران فراوانی آماده سرمایه‌گذاری در جزیره زیبا و ارزشمند لاوان هستند .
لاوان توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری ایران را دارد/ پیشنهاد ویژه‌ای برای رشد و توسعه جزیره لاوان داریم / سرمایه‌گذاران و گردشگران فراوانی آماده سرمایه‌گذاری در جزیره زیبا و ارزشمند لاوان هستند
عادل جلودار از فعالین اقتصادی و گردشگری در گفتگو باخبرنگار خبرایران اظهارداشت : ما پیشنهادهای ویژه‌ای برای رشد و توسعه جزیره لاوان داریم و در این مسیر، سرمایه‌گذاران و گردشگران فراوانی آماده سرمایه‌گذاری در این جزیره زیبا و ارزشمند هستند.
 
وی تصریح کرد : به اعتقاد من و بنابر پیشنهادات مختلف ، لاوان می‌تواند قطب گردشگری ایران و به عنوان منبع درآمد برای مردم منطقه گردد.
 
جلودار عنوان داشت : استخراج نفت همان طور که همه می دانند مشکلات فراوانی برای ما به وجود آورده و حتی موجب از دست رفتن  حدود ۹۸ درصد از زمین‌هایمان شده است . تاجایی که تنها ۲ درصد از زمین های ما باقی‌ مانده و در کمال تاسف آن ۲ درصد را هم را هم در اختیار فرودگاه جزیره گذاشته‌اند.
 
وی ادامه داد : با در اختیار گذاشتن ۲ درصد برای فرودگاه لاوان عملا زمینی برای مردم منطقه باقی نمانده است و به قدری عرصه را بر مردم بومی تنگ کرده‌اند که مجبور شوند ۱۴ روز در ماه را بدون زن و بچه از جزیره برای کسب روزی بیرون بروند.
 
این فعال اقتصادی و گردشگری تاکید کرد؛ همانطور که می‌دانید، کسی که ۵ سال در منطقه‌ای زندگی کند بومی آنجا محسوب می‌شود، همچون بسیاری از ساکنان این منطقه اعم از شیعه و سنی که بصورت مسالمت آمیز و برادرانه باهم زندگی می‌کنند و درگیر مشکلات فراوان جزیره می‌باشند که اگر معضل استخراج نفت این منطقه حل شود، بسیاری از مشکلات دیگر مردم نیز حل خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب