امروز: سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ [2023/01/31]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
Arrowwatch اولین ارائه کننده ساعت‌های هوشمند با گارانتی،پشتیبانی کلیه قطعات وخدمات کامل درایران
کد خبر: 61506 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان/ تبریک 13 آذر ماه روز بیمه

خبرایران : مدیرعامل شرکت بیمه کوثر هم‌‌زمان با روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان دیدار و گفت‌‌و‌گو کرد.
دیدار مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان/ تبریک 13 آذر ماه روز بیمه

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومي بيمه كوثر، مديرعامل بيمه كوثر در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک این روز به فعالان و تلاشگران صنعت بيمه، تصريح كرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان در این عرصه را نصیب ما كرده است. اكنون وظيفه ماست كه بی‌هیچ منتي و در نهايت تكريم، خدمات مطلوب و به موقع بیمه‌ای را به مردم شریف این مرز و بوم ارائه دهيم و با همراهی آنان در زمان وقوع حوادث طبيعي و غيرطبيعي پيام‌آور آرامش و امنيت براي هم‌وطنان‌مان باشيم.

ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: امید است با راهبری نهاد ناظر و بهره‌مندی از سیاست‌های ارزش‌آفرین مدیران، نوآوری، خلاقیت و هم‌افزایی كاركنان و شبكه فروش خانواده بزرگ صنعت بيمه و همچنین استفاده از فن‌آوري‌هاي نوين و هوشمندسازي، زمینه‌های سرعت‌بخشی حركت چرخ‌دهنده‌هاي صنعت پشتیبان‌، آرامش‌بخش و اطمینان‌آفرین بيمه و در نهایت ايجاد توسعه اقتصادي و رفاه اجتماعي مردم فراهم شود.

وی افزود: شركت بيمه كوثر با بهره‌گيري از تدبیر، تعهد، همدلي، هماهنگي و تقويت كارتيمي ميان سرمايه‌هاي انساني اعم از مدیران توانمند، كاركنان ارزشمند و نمایندگان پرتلاش و نيز فرهیختگی سهام‌داران توانست با افزايش سودآوري و هوشمندسازي عمليات بيمه‌گري و اکنون با نوید پرداخت خسارت برخط، رضايت ذي‌نفعان را بيش از پيش فراهم كند.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه هم‌افزايي و تبادل دانش و تجربه ميان كاركنان ستاد و صف و نیز اعضاي شبكه فروش دو هدف اصلی شرکت، رضایت مشتریان و سودآوری را محقق مي‌كند و همچنين موجب تسريع در اجراي برنامه‌ها و بهبود نقشه راه معاونت‌ها و مدیریت‌هاي ستاد و صف مي‌شود، گفت: جلسه‌هاي هم‌انديشي بايد با محوريت‌هاي مشتری‌مداری و اعتمادسازی، توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش و نیز شفافیت و انضباط مالی به طور مستمر و به صورت برخط برگزار شود.

ابوالفضل آقادادی افزايش ارائه خدمات برخط را يكي از عوامل موثر در افزايش رضايت ذي‌نفعان برشمرد و بيان كرد: سامانه «بيمه كوثر من» با همدلي و همكاري اعضاي خانواده بيمه كوثر راه‌اندازي و عملياتي شد و با تكميل اين سامانه خدمات بيمه‌اي در بخش‌هاي صدور و خسارت بدون محدوديت زماني و مكاني به اقشار مختلف ارائه مي‌شود.

وی رعایت اصول اخلاقی و داشتن ویژگی‌های حرفه‌ای را برای نيروهاي انساني مهم دانست و افزود: این ویژگی‌هاي حرفه‌اي مي‌تواند شامل توکل، تخصص، تعهد، تعلق، تداوم، تحول و تکامل باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر پایبندی یکایک کارکنان شرکت به شعار «خیر کثیر» گفت: از کارکنان شرکت ما با فرهنگ خاص «کوثری» انتظار می‌رود در انجام کارهای مختلف و تعامل با همه ذی‌نفعان، اعم از بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، زیان‌دیدگان، نمایندگان، کارگزاران و حتی سهام‌داران، به نحوی عمل کنند که مخاطبان ما از هر قشری، طعم خدمت خوب و شایسته را بچشند و کرامتشان حفظ شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب