امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61452 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آرلین قصری در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

فرنام بسپار با چهار دهه سابقه در زمینه تولید قطعات و ورق‌های پلیمری در صنعت ژئوسنتتیک و بسته‌بندی و خودرو فعالیت دارد/تنها تولیدکننده باتری سپریتور درکشورهستیم/ فرنام بسپار موفق با اخذ استاندارد 17025 به عنوان آزمایشگاه مرجع در کشور شناخته می شود

خبرایران : معاون توسعه کسب و کار شرکت دانش بنیان فرنام بسپارگفت: از مهمترین محصولات تولیدی شرکت دانش بنیان فرنام بسپارگفت می‌توان به ژئوممبران با عرض ۷ متر، ژئو کامپوزیت، ژئو برید، ورق گیره‌دار اشاره کرد.
فرنام بسپار با چهار دهه سابقه در زمینه تولید قطعات و ورق‌های پلیمری در صنعت ژئوسنتتیک و بسته‌بندی و خودرو فعالیت دارد/تنها تولیدکننده باتری سپریتور درکشورهستیم/ فرنام بسپار موفق با اخذ استاندارد 17025 به عنوان آزمایشگاه مرجع در کشور شناخته می شود

خانم آرلین قصری  عضو هیئت مدیره و معاون توسعه کسب و کار شرکت دانش بنیان فرنام بسپار درگفتگو با خبرنگارخبرایران گفت: شرکت دانش‌بنیان فرنام بسپاربا مدیرعاملی مهندس رضا قصری با سابقه بیش از 40 سال  در زمینه تولید قطعات و ورق‌های پلیمری در صنعت ژئوسنتتیک و بسته‌بندی و خودرو فعالیت دارد.

وی عنوان داشت : از مهمترین محصولات تولیدی ما می‌توان به  ژئوممبران  با عرض 7 متر، ژئو کامپوزیت، ژئو گرید، ورق گیره‌دار اشاره کرد.

قصری ادامه داد : شرکت دانش بنیان فرنام بسپار با نگاه ملی خود، افتخار خدمت در صنایع مختلف، معادن، کشاورزی، شیلات، نفت، گاز و پتروشیمی، راهسازی و ساختمان را دارد.همچنین، تاکنون بالغ بر 100میلیون مربع در کشور این محصول را عرضه کرده و با ظرفیت روزانه 50 هزار متر مربع با عرض 7 متر در سکوی اول این صنعت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: شرکت دانش بنیان فرنام بسپار موفق به ساخت دومین دستگاه 7 متری  ژئوممبران در کشور شده‌اند که موجب شده ظرفیت تولید شرکت به بیش از دو برابر برسد و بتوانیم از این طریق حجم بزرگی از نیازهای کشور را پوشش دهیم و از خروج ارز و واردات جلوگیری کنیم.

معاون توسعه کسب و کار شرکت دانش بنیان فرنام بسپار خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که در کیفیت این محصول مهندسی شده در پروژه‌های صنعتی و ملی وجود دارد، شرکت فرنام بسپار موفق به اخذ استاندارد جهانی و ملی شده و به عنوان آزمایشگاه مرجع در کشور شناخته شده است.

وی یادآورشد : به جهت رضایت مشتریان، استاندارد 10002 و 10004 را نیز دریافت کرده تا از طریق گارانتی 10 ساله بتواند از صفر تا 100 در کنار مشتریان قرار بگیرد. شرکت فرنام بسپار با توجه به اینکه مطابق با استانداردهای ملی محصول تولید می‌کند، صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا و CIS داشته و توانسته از این طریق به کشور خدمت‌رسانی کند.

قصری اضافه کرد : خوشبختانه به تازگی محصول جدیدی تولید کرده‌ایم که 3 سال بر روی آن کار شده و امسال در خط تولید قرار گرفته که باتری سفریتور نام دارد که در صنایع خودروسازی کاربرد دارد که به واسطه این محصول توانسته‌ایم شرکت را دانش‌بنیان کنیم و همچنین تنها تولیدکننده این محصول در کشور هستیم.

وی درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه محصولات شرکت کاملا مهندسی شده هستند، گفت : از جمله مشکلات این صنعت می‌توان به تامین مواد اولیه اشاره کرد، که از مسئولین انتظارداریم تا نسبت به افزایش تسهیلات و سهمیه برای تولیدکنندگان اقدام کنند.

 

سایت : farnambaspar.com

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران – خیابان پاسداران – نگارستان سوم – پلاک 24

تلفن تماس: 02174687

پست الکترونیکی:

office@farnambaspar.com

ar.ghasri@farnambaspar.com


تماس با کارخانه :

آدرس: جاده خاوران،بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد ،انتهای بلوار ابن سینا ،خیابان کوشاوران،کوی 12،شماره2574

شماره تماس:  02174687

 

لینک فیلم و کلیپ شرکت دانش بنیان فرنام بسپار:

farnambaspar.com

 محصولات :

 

 

 

دسته بندی محصولات:

با کلیک روی لینک زیر می توانید گروه محصولات ژئوسنتتیک فرنام بسپار را مشاهده کنید.


با کلیک روی لینک زیر می توانید گروه محصولات خودرویی فرنام بسپار را مشاهده کنید.

با کلیک روی لینک زیر می توانید گروه محصولات PET فرنام بسپار را مشاهده کنید.


با کلیک روی لینک زیر می توانید گروه محصولات ورق تبادل یونی فرنام بسپار را مشاهده کنید.

 

 

 

 
 
 
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب