امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61431 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تمهیدات مدیریت شهری منطقه 20 برای سه شنبه آخرسال

خبرایران : جلسه فصلي ستاد مدیریت بحران منطقه 20 با محوریت پیش بینی تمهیدات مدیریت شهری منطقه برای اقدامات پیشگیرانه و کاهش مخاطرات احتمالی شب چهارشنبه آخر سال برگزار شد
تمهیدات مدیریت شهری منطقه 20 برای سه شنبه آخرسال

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ؛محمد خوشی رئیس اداره مديريت بحران و پدافند غیر عامل  منطقه گفت:ستاد مدیریت بحران منطقه 20 همزمان با روزسه شنبه پایان سال در آماده باش کامل است و نمایندگان سازمان های تخصصی و عمومی عضو در ستاد در سالن مدیریت بحران ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه مستقر خواهند شد تا در صورت بروز حادثه و اتفاقات غیرمترقبه، به سرعت وارد عمل شوند.

خوشی با بیان اینکه تانکرهای آب و واتر جت از قبل آبگیری و آماده  به کار هستند افزود:به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، با هماهنگی حوزه خدمات شهری ضمن استقرار خودروهای 137 و گشت شهربان، مواد اشتعال زا، جعبه های میوه از میوه فروشی ها، زباله و ضایعات و نخاله از سطح شهر جمع آوری می شود.

او با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص رساندن سوخت جایگاه های عرضه مستقیم به ويژه در نقاط پر ازدحام  انجام خواهد شد، گفت: تمامی جایگاه های سوخت می بایستی تا پیش از ظهر روز سه شنبه پایانی سال نسبت به سوخت گیری خودروها اقدام نمایند و از تحویل بنزین به شهروندان در ظرف های مختلف خودداری شود.

خوشی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در آشنايي شهروندان با مخاطرات شب چهارشنبه پایان سال افزود: از سوی نیروی انتظامی نقاط حساس و پر خطر شناسایی و به منظور کنترل و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی پرسنل انتظامی در محل های پرخطر مستقر خواهند شد.

او بازگشایی مسیرها، گشت زنی و استقرار تیم های اطفاء حریق و آماده باش کامل  ادارات و سازمان های ذیربط از جمله راهور، آتش نشاني، اداره برق، آب و فاضلاب ،گاز، كنترل پستهاي برق و گاز را از دیگر تمهیدات صورت گرفته برای این مراسم عنوان کرد.

رئیس اداره مدیریت بحران منطقه اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی به شهروندان در صورت بروز آسیب های احتمالی ،مراکز درمانی از جمله بیمارستان های شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی، درمانگاه شهرداری منطقه 20 و مراکز درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به عنوان مراکز پشتیبان پیش بینی شده اند.

خوشی با اشاره به اینکه در سال های اخیر به منظور آگاه سازی شهروندان، فعالیت های متنوعی انجام شده است، اظهار داشت: کارگاه های آموزشی با هدف لزوم رعایت نکات ایمنی در مدارس، مراکز فرهنگی و سراهای محلات به صورت حضوری و مجازی در طول سال برگزار شد.

شایان ذکر است در راستای اطلاع رسانی لزوم رعایت اصول ایمنی و اهمیت حفظ  المان های شهری و منظر شهری در روز سه شنبه آخر سال بنرهای اطلاع رسانی و کلیپ با محتوای آموزشی از سوی اداره روابط عمومی تهیه و منتشر شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب