امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61218 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا شیرازی‌ها درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

برنس مد اولین شتاب دهنده صنعت مد و لباس در کشور است/ لباس های برنس مد نسبت به قیمت کیفیت مناسبی دارند/ متاسفانه در ماه‌های گذشته به علت مشکلات قطعی اینترنت با افت فروش مواجه بوده‌ایم

خبرایران : مدیرعامل پلت‌فورم تخصصی مد و فشن برنس مد گفت : کیفیت متناسب با قیمت، به روز بودن خدمات، رفتار مناسب برند و خدمات پس از فروش خوب با مزیت در دسترس بودن می تواند یک خرید امن و بدون ریسک را تضمین کند، به همین دلیل لباس های برنس نسبت به قیمت کیفیت مناسبی دارند و در واقع ارزش این محصولات از قیمت پرداختی بالاتر است.
برنس مد اولین شتاب دهنده صنعت مد و لباس در کشور است/ لباس های برنس مد نسبت به قیمت کیفیت مناسبی دارند/ متاسفانه در ماه‌های گذشته به علت مشکلات قطعی اینترنت با افت فروش مواجه بوده‌ایم

حمیدرضا شیرازی‌ها مدیرعامل پلت‌فورم تخصصی مد و فشن برنس مد درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : برنس حاصل یک تلاش خانوادگی است، حوزه فعالیت خانواده شیرازی ها از دیرباز پوشاک بوده است اما طی سال ها تغییر و کسب تجربه 25ساله در حوزه های فن آوری، واردات و صادرات به صنعت خود بازگشتند و  برنس اولین شتاب دهنده صنعت مد و لباس در کشور در این خانواده متولد شد.
وی خاطرنشان کرد : برنس  از سال 1397به صورت تخصصی در حوزه طراحی، تولید و عرضه پوشاک زنانه و محصولات مرتبط با آن با امکان خرید حضوری و آنلاین فعالیت می کند و در تلاش است تا بازارهای بین المللی را بدست آورد. ضمن اینکه ماموریت برنس، طراحی، تولید و عرضه پوشاک و اکسسوری ها است و فعالیت های خود را در این حوزه به صورت خرده فروشی وعمده فورشی انجام می دهد.
شیرازی‌ها اضافه کرد : این برند در حال حاضر بر بازار پوشاک زنانه تمرکز دارد اما در آینده برنس با ایجاد فضایی که عملیات خرید و فروش محصولات مرتبط با استایل در آن انجام می شود، پلتفرم تخصصی جهت تامین، عرضه و صادرات پوشاک ایران و تامین نیازهای مد و فشن گروه مصرف خود تجربه خرید بدون ریسک را برای مشتریان خود دارد.
وی تاکید کرد : کیفیت متناسب با قیمت، به روز بودن خدمات، رفتار مناسب برند و خدمات پس از فروش خوب با مزیت در دسترس بودن می تواند یک خرید امن و بدون ریسک را تضمین کند. لباس های برنس نسبت به قیمت کیفیت مناسبی دارند و در واقع ارزش این محصولات از قیمت پرداختی بالاتر است. برنس از همان ابتدا در عرصه بین المللی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در ایران(تهران)، امارات ( دبی ) و ترکیه(استانبول ) دفاتر خود را دارد.
مدیرعامل پلت‌فورم تخصصی مد و فشن برنس مد عنوان داشت : برنس  با ثبت نام تجاری خود از سال 1397 اقدام به حضور در معتبرترین نمایشگاههای پوشاک ( میلان )  کرده و شرایط لازم برای صادرات بین المللی را فراهم آورده است. ازطرفی برنس به کشورهای امارات و عراق صادرات پویا دارد و به زودی اولین فروشگاه خود را در خلیج فارس افتتاح خواهد کرد.
وی بیان داشت : ما در سالهای گذشته نیز نمایشگاه های مختلف پوشاک شرکت داشته‌ایم و همه‌ساله سعی کرده‌ایم حضور تخصصی در این صنعت داشته باشیم.
مدیرعامل پلت‌فورم تخصصی مد و فشن برنس مد تصریح کرد : متاسفانه مشکلات بسیار زیادی در بحث تولید محتوا وجود دارد همچون: محدودیت‌های مواد اولیه، مشکلات زیرساختی، بانکی ،  لجستیک و مشکلات گمرکی  که تولید را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.
وی افزود : به هرحال تلاش کرده‌ایم تا محصولاتی متفاوت‌تر از سایر برندها با مهندسی محصول گسترده و مناسب مصرف تولید کنیم . به همین دلیل لازمه این امر آن است که از زاویه دید مخاطب به محصول نگاه کنیم.
شیرازی‌ها ادامه داد : سعی داشته‌ایم تا محصول را بصورت ایکامرس (فروش آنلاین) عرضه نماییم و در این مسیر تمام هم و غم ما بر این بود که پس از ارتباط با مخاطب و اطمینان دهی بابت کیفیت محصول، بتوانیم برندهای دیگری در زمینه مد و فشن را عرضه کنیم.
وی ابرازداشت : ما نیازمند سرمایه‌گذاری در زمینه تولید از طریق حمایت وزارت صنعت هستیم، متاسفانه در ماه‌های گذشته با افت فروش مواجه بوده‌ایم و به علت مشکلات قطعی اینترنت، مردم نمی‌توانند از ما خرید کنند ومشکلاتی برای عرضه و تقاضا برای ما به وجود آمده است.
 

 

نمایشگاه مرکزی:

آدرس : خیابان شریعتی، بالاتر از ظفر، کوچه اول دست چپ (کوچه جم)، پلاک 21، ساختمان برنس

شماره تماس : 02128111123

آدرس ایمیل : info@bornosmode.com

 

آدرس سایت :
 
bornosmode.com
 

محصولات :

 

محصولات برنس

جلیقه

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب