خبرایران : بیمه پارسیان با هدف حفظ ارتباط مستمر با مشتریان، گسترش و تمرکز فعالیت آنها، هدایت و تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات بیمه، اقدام به راهاندازی باشگاه مشتریان نمود.
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گزاران خود اقدام به طراحی و راهاندازی باشگاه مشتریان کرده است که این خدمت در راستای حفظ و نگهداری مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و بالقوه بیمهای، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضای تعاملی برای کسب آگاهی از نیازها و خواستههای مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواستههای مشتریان، ارایه پاداشهای متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکای تجاری معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب برای اعضای باشگاه در ازای گسترش فعالیتها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان روانه بازار شد.
در باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، امتیاز بر اساس شاخصها، وزنها، سطوح امتیازی و سناریوهای بیمهای تعیین میشود و مشتریان به راحتی میتوانند مطابق با امتیاز خود از مزایا و خدمات آن بهرهمند گردند.
بیمه پارسیان امیدوار است در این باشگاه ضمن ایجاد محیطی گرم و با تعامل بیشتر، ارتباط نزدیکتری با مشتریان و بیمه گزاران خود برقرار کند.
علاقهمندان جهت ورود به باشگاه مشتریان میتوانند به آدرس club.parsianinsurance.com مراجعه نموده و ضمن مشاهده سطوح امتیازی و نحوه کسب امتیاز از جوایز متنوع باشگاه استفاده نمایند.