امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61109 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نانو پارس(نانو پارس گرجی) بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین فروشگاه‌ اینترنتی فروش محصولات نانو مخصوص آجرنما و سنگ

خبرایران : شرکت نانو پارس؛ پارس پوشش صفه که نام اصلی آن نانو پارس گرجی یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه ارائه و مشاوره رایگان بر فروش محصولات نانو، برای ساختمان و نما بوده و در زمینه انواع محصولات نانو نساجی، چوب، شیشه و قسمت های مختلف یک ساختمان فعالیت دارد.
نانو پارس(نانو پارس گرجی) بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین فروشگاه‌ اینترنتی فروش محصولات نانو مخصوص آجرنما و سنگ

درباره شرکت نانو :

شرکت نانو پارس؛ پارس پوشش صفه که نام اصلی آن نانو پارس گرجی است، با افتخار یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه ارائه و مشاوره رایگان بر فروش محصولات نانو، برای ساختمان و نما آن است، همچنین فعالیت و مشاوره‌هایی در زمینه انواع محصولات نانو نساجی، چوب، شیشه و قسمت های مختلف یک ساختمان را دارد.

از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه تولید و اجرای پوشش های نانو مخصوص انواع مصالح ساختمانی آغاز نموده و با دریافت تاییدیه های نانو متری از دانشگاه شریف و هم چنین تاییده وزارت تحقیقات و فناوری در زمینه آب بندی سطوح به فعالیت خود در این زمینه ادامه داده است.

دست یابی به فناوری ریز مولکولی و فرآوری مواد پایه به روش نانو و اجرای آن روی سطوح و ایجاد یک لایه محافظ در حد نانو متر روی سطوح بدون تغیر در بافت فیزیکی آن یکی از افتخارات این شرکت است.

نانو پارس گرجی با تحقیقاتی که در زمینه تولید رنگ های نانو داشته موفق به تولید رنگ های هوشمند آب گریز با قابلیت نانو و همچنین رنگ های روغنی بدون بو شده است.

انجام پروژه های  شستشو و اجرای پوشش نانو روی نمای ساختمان و  اجرای رنگ های ساختمانی نانو و عایق نما یکی دیگر از خدمات این شرکت می باشد.

تمامی محصولات این شرکت با برند رسمی جونیور JONIUR )  ) ارائه می شوند و کلیه حقوق این برند متعلق به شرکت پارس پوشش صفه می باشد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب