امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61095 تاریخ انتشار: جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فاطمه رگبار درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ظرفینه بزرگترین تولید کننده ظروف یک بار مصرف در کشوراست / ظرفینه سالها تجربه در زمینه تامین نیاز کارخانجات تولیدی کیک و کلوچه و محصولات لبنی را دارد

خبرایران : مدیرفروش شرکت ظرفینه گفت : شرکت ظرفینه تولید انواع ظروف بسته بندی از جنس پلی استایرن PS ، پلی اتیلن ترفتالات PET، پلی پروپیلن PP و همچنین طراحی و ساخت قالب های اختصاصی کارخانجات تولیدی را با مجهزترین دستگاه های تولید چاپ تمام اتوماتیک مطابق با تکنولوژی روزاروپا انجام می دهد.
ظرفینه بزرگترین تولید کننده ظروف یک بار مصرف در کشوراست / ظرفینه سالها تجربه در زمینه تامین نیاز کارخانجات تولیدی کیک و کلوچه و محصولات لبنی را دارد

فاطمه رگبار مدیرفروش شرکت ظرفینه درگفتگو با خبرنگار خبرایران‌  اظهارداشت:شرکت ظرفینه درسال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید و چاپ ظروف یک بارمصرف جهت بسته بندی محصولات کارخانجات تولیدی کیک و کلوچه ، شکلات ، تنقلات، فراورده های لبنی ، آب میوه و سایر ظروف صنایع غذایی آغاز نمود و همچنین دارای کلیه مجوزهای لازم و پروانه بهره برداری و پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان می باشد.
مدیرفروش شرکت ظرفینه تصریح کرد : محصول اصلی شرکت ظرفینه کیک و کلوچه می‌باشد و در کنارآن و در راستای کاهش هزینه‌هابه تولید ورق قالب‌سازی نیزاشتغال داریم و ضمن اینکه محصولات ظرفینه به لحاظ قیمت مناسب، مشتریان بسیاری دارد و میزان سفارش از ظرفیت تولید بسیار بیشتر بوده که بزودی این ظرفیت را افزایش خواهیم داد‌.
رگبارادامه داد : شرکت ظرفینه با سالها تجربه در زمینه تامین نیاز کارخانجات تولیدی کیک و کلوچه و محصولات لبنی در سطح کشور و با هدف تولید پیشرفته و به روز درجهت صنایع بسته بندی کشورو با مجهزترین دستگاه های تولید چاپ تمام اتوماتیک مطابق با تکنولوژی روز اروپا اقدام به تولید انواع ظروف بسته بندی از جنس پلی استایرن PS ، پلی اتیلن ترفتالات PET، پلی پروپیلن  PP و همچنین طراحی و ساخت قالب های اختصاصی کارخانجات تولیدی را دارد.
وی تاکید کرد : همچنین، از نظر کارآفرینی اقدامات فراوانی انجام داده‌ایم و در حال حاضر برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۱۵۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده‌ایم و ما به لحاظ کیفیت بالا و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان فروش کلی و انبوه به استان‌هایی همچون خوزستان، آذربایجان شرقی و غربی و .. نیز داریم و با توجه به نوع سفارش برخی ارسال‌ها رایگان می‌باشد.
مدیرفروش شرکت ظرفینه خاطرنشان کرد : به کشورهایی همچون افغانستان و تاجیکستان صادرات قابل توجهی داریم و در صورت بازگشایی مرز باجگیران برای صادرات به ترکمنستان نیز برنامه داریم.
سایت :
www. zarfineh.com
اینستاگرام :
ZARFINEH_PLASTIC

آدرس کارخانه: خراسان رضوی ، شهرک صنعتی چناران، صنعت 18 - پلاک 5  
شماره تماس: 09120581490
شماره کارخانه:  36_ 05146139333
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب