امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61019 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سینما کشاورزی قاصدک در روز ملی سینما کار خودش راآغاز کرد

خبرایران : رویداد تخصصی سینماکشاورزی قاصدک با رویکرد تولید و پخش فیلم های بخش کشاورزی همزمان با نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم تهران برای نخستین بار در ایران و جهان کار خود را رسما آغاز کرد .
سینما کشاورزی قاصدک در روز ملی سینما کار خودش راآغاز کرد

امین صالحی طراح و مجری این رویداد اظهارداشت : ما بدنبال تامین نیازها و نارسایی ها در بخش رسانه های تخصصی  هستیم ،از این رو و با توجه به نیاز مبرم بخش کشاورزی به رسانه تخصصی و متمرکز در کشور ، اولین سینما کشاورزی که بصورت رویداد محتوایی برگزار می شود را تاسیس و در نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب تهران رونمایی کردیم .

مدیر عامل مجموعه پیام قاصدک ‌افزود : در این رویداد ضمن امکان سنجی و ارائه خدمات مشاوره ای کارآفرینی به متقاضیان ؛ اقدام به تولید محتوا و مدیای تخصصی در قالب فیلم مستند داستانی از فعالین برتر بخش کشاورزی می شود که در سینماهای قاصدک پخش می شود .

وی افزود : پس از اکران فیلم'  جلسه تعاملی با سوژه فیلم و کارشناسان و شخصیت های مطرح آن حوزه برگزار  میشود تا ضمن معرفی موثر سوژه هم افزایی سازنده ای با مخاطبین صورت پذیرد .

بهنام نثاری ،هم بنیانگذار٫  این رویداد نیز در خلال مراسم افتتاحیه گفت : ما در این رویداد علاوه بر ارائه خدمات محتوا و مدیایی خدمات مشاوره ای نوآوری را ارائه میدهیم .

وی ابرازداشت : کشاورزی مهمترین فعالیت بشریت بوده و نیازمند رشد و توسعه و بروزرسانی است ٫ از این رو و با توجه به رسالت مجموعه پیام قاصدک ، ما از نوآوری های این بخش استقبال کرده و شرایط اجرای کردن آنها را مهیا می کنیم .

این پژوهشگر و نویسنده حوزه  کسب و کار افزود :  امروزه  ارتباطات و هم افزایی رمز موفقیت هر فرد یا کسب و کار است و این بستر  در مجموعه پیام قاصدک و در سینماهای تخصصی قاصدک  مهیاست و مخاطبین می توانند در این رویدادها به خوبی شرکا یا مشتریان خود را شناسایی و با آنها تعامل داشته باشند .

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس نیز در مراسم افتتاحیه این رویداد گفت : کشاورزی به این چنین رویدادهایی نیاز دارد و امیدواریم این سینما کشاورزی بتواند معرف خوبی برای ظرفیت ها و پتانسیل های بخش کشاورزی باشد .

دکتر عسگری گفت : ماهم بدنبال خلاقیت های اینچنینی هستیم و از این رویدادهای ترویجی حمایت می کنیم .

سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما هم در مراسم افتتاحیه این رویداد گفت : از اینکه سینما و هنر برای انتقال تلاش زحمتکشان ابن حوزه انتخاب شده است بسیار خوشحالم و امیدوارم روزی این سینما قاصدک در سطح جهان بدرخشد .

احسان مختاری دبیر و مجری جشنواره بین المللی زعفران  هم در این مراسم گفت : تجربه برگزاری چند دوره جشنواره فیلم و عکس در موضوع زعفران به ما نشان داد که جامعه کشاورزی کشورمان بشدت نیازمند تعامل و حمایت از طرف هنر و بالاخص هنر هفتم است .

رییس انجمن ملی گلخانه سازان ایران هم گفت : سینما کشاورزی می تواند باعث جذب حداکثری به ساخت و راه اندازی گلخانه و ارائه آموزشات مصدایی به جامعه هدف باشد .

حسینی فرد گفت: وقتی کشاورزان زندگی یک کشاورز موفق را در سینما کشاورزی ببینند وبا اصول و استانداردهای موفقیت در کار خودشان آشنا شوند مسلما پیشرفت خواهند کرد و  کسب و کارشان توسعه خواهد داشت .

مدیر کل دفتر امور گلخانه ای وزارت جهاد کشاورزی هم در این برنامه گفت : قبلا با طراح این رویداد در سینما کارآفرینی تبادل نظراتی داشتیم که با درک صحیح این مجموعه از نیاز بخش کشاورزی این رویداد شکل گرفت .

غلامرضا تقوی گفت : امروز خوشحالیم که مجموعه قاصدک با جسارت توانست یک مبحث نو را در حوزه ارتباطات  ترویج در بخش کشاورزی راه اندازی نماید . و این رویداد را می توان ابتدای یک تحول بزرگ در اطلاع رسانی کشاورزی دانست .  

گفتنی است سینما کشاورزی قاصدک به همت مجموعه پیام قاصدک  با مشارکت انجمن ملی گلخانه سازان ایران و حمایت شرکت یکره در پنجمین نمایشگاه کشاورزی آیفارم تهران با حضور رییس کمیسیون کشاورزی مجلس ،معاونین وزیر کشاورزی ،  مدیران کل ستادی مرتبط ، هنرمندان و فعالین بخش کشاورزی افتتاح شد .
 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب