امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمید ساداتی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ساتی تم(Satitem) اولین مجموعه ارائه کننده ، چاپ و بسته‌بندی تم تولد در ایران است/ محصولات شرکت ساتی تم با تنوع و کیفیت بسیار بالا تولید می شوند

خبرایران : مدیرعامل شرکت ساتیتن (Satitem)گفت : ساتی تم اولین ارائه کننده مجموعه تم تولد در ایران است که چاپ و بسته‌بندی و تمامی زیرساخت‌های تولیدکننده را بطور کامل انجام می‌دهد و تلاش می کند که بتواند رضایت مشتریان خود را از سراسر کشور تامین کند.
ساتی تم(Satitem) اولین مجموعه ارائه کننده ، چاپ و بسته‌بندی تم تولد در ایران است/ محصولات شرکت ساتی تم با تنوع و کیفیت بسیار بالا تولید می شوند

حمید ساداتی مدیرعامل شرکت ساتی تم درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: مجموعه ساتی تم 2 سال است که  تولید خود را در زمینه تم طلاکوب آغاز کرده است.

وی عنوان داشت : محصولات شرکت ساتی تم با تنوع بسیار بالایی برخودار بوده و از لحاظ کیفیت نیز بی‌نظیرهستند.

ساداتی تصریح کرد : ساتی تم اولین مجموعه تم تولد در ایران است که چاپ و بسته‌بندی و تمامی زیرساخت‌های تولیدکننده را بطور کامل انجام می‌دهد و تلاش می کند که بتواند رضایت مشتریان خود را از سراسر کشور تامین کند.

وی ادامه داد : برای سفارش‌های با تیراژ بالا ارسال به سراسر کشور با تخفیف ویژه نیز داریم، همچنین صادرات به کشور عراق نیز داریم.

مدیرعامل شرکت ساتی تم در پایان سخنان خود گفت : ما هم‌اکنون در حال آماده‌سازی محصولات طلاکوب ویژه شب یلدا می‌باشیم که گستردگی بسیار بالا، تنوع، وکیفیت خوبی دارند و امیدواریم که مورد رضایت مشتریان عزیزمان قرا گیرد.

شماره تماس:

09129534577
02155619572

آدرس فروشگاه:

تهران، بازار بزرگ، پله‌های شیرازی

اینستاگرام :

sati.them

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب