امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61014 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سبک زندگی پایدار و شاد برای همه با جدیدترین محصولات ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

خبرایران : ال‌جی سبک زندگی پایدار را با لوازم خانگی کم‌مصرف خود در «دهکده پایدار ال‌جی» معرفی می‌کند.
سبک زندگی پایدار و شاد برای همه با جدیدترین محصولات ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از چشم‌انداز خود برای سبک زندگی پایدار در قالب دهکده پایدار ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی خواهد کرد. مجموعه‌ای از لوازم خانگی و راه‌کارهای پریمیوم و بسیار کارآمد ال‌جی در غرفه شرکت این نمایشگاه با تم جذاب "زندگی پایدار و شاد برای همه" به نمایش گذاشته می‌شوند.

در طراحی و ساخت دهکده پایدار ال‌جی با الهام گرفتن از یک مسیر سرسبز از عناصر کلیدی استراتژی ESG (مسئولیت پذیری شرکتها در زمینه محیط‌زیست، جامعه و سازمان) شرکت شامل استفاده از مواد سازگار با محیط زیست از جمله پارچه‌های بازیافتی و توری‌ها برای به حداقل رساندن تأثیرات سازه‌ای استفاده شده‌است.  

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از نزدیک با راه‌کارهای خانه هوشمند ال‌جی که پایداری را به زندگی روزمره می‌آورند مانند خانه هوشمند، لوازم خانگی پیشرفته و کم‌مصرف، لوازم خانگی شخصی‌سازی شده و لوازم خانگی و خدمات نوآورانه برای بازار هدف پریمیوم اروپا آشنا می‌شوند.

خانه هوشمند که در ورودی غرفه قرار می‌گیرد یک خانه هوشمند کوچک و پیش‌ساخته است که از پنل‌های خورشیدی 4 کیلوواتی نصب شده بر روی سقف و پمپ حرارتی هوا-منبع Therma V™ R290 Monobloc کم‌مصرف و مجموعه جامعی از لوازم خانگی شرکت برای به حداکثر رساندن بهره‌وری انرژی به شکلی یکپارچه استفاده می‌کند. لباسشویی کم‌جای WashTower، فر توکار، ماشین ظرفشویی QuadWash، برد الکتریکی القایی و دستگاه تصفیه آب از جمله دستگاه‌های موجود در خانه هستند.  

بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار خانه هوشمند، از خانه کربن-صفر (Net-Zero Vision House) نیز دیدن کنند که راه‌کارهای مدیریت انرژی به کار گرفته شده توسط ال‌جی و مجموعه متنوعی از لوازم خانگی بسیار کم‌مصرف شامل لباسشویی، خشک‌کن، یخچال و ماشین ظرفشویی را به نمایش می‌گذارد.   

سیستم ذخیره‌سازی انرژی ال‌جی (ESS) می‌تواند برای شرایط و سناریوهای مصرف انرژی مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. بازدیدکنندگان می‌توانند درباره فرآیندهایی که ESS برای ذخیره‌سازی و مصرف انرژی مازاد تولید شده توسط پنل‌های خورشیدی خانگی به کار می‌گیرد و نحوه کنترل آسان لوازم خانگی و نظارت بر ذخیره‌سازی و مصرف انرژی از طریق اپلیکیشن ThinQ اطلاعات جالب توجهی کسب کنند.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA  می‌توانند در قسمت ThinQ Home Zone قابلیت‌های شخصی‌سازی شده و ارتقاء یافته LG ThinQ UP 2.0 را در کنار دسترسی‌پذیری بهبود یافته توسط اکسسوری‌ها و افزودنی‌ها در کیت پیشرفته Universal UP تجربه کنند. کیت ارتقاء قابلیت کاربری Universal UP از راه‌کارهای متنوعی برخوردار است که به راحتی بر روی لوازم خانگی مختلف ال‌جی شامل یخچال‌ها، لباسشویی‌ها و ظرفشویی‌ها، خشک‌کن‌ها، جاروبرقی‌های بدون سیم CordZero و دستگاه‌های تصفیه آب نصب می‌شوند تا تجربه کاربری بهتری را برای همه افراد صرف نظر از سن، جنسیت و محدودیت‌های جسمانی آن‌ها فراهم کنند.   

در قسمت Upcycling Workshop برخی از لوازم خانگی ال‌جی که با استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی تولید شده‌اند مانند دستگاه تصفیه هوای LG PuriCareTM AeroFurniture  و راه‌کارهای Styler، ShoeCase و ShoeCare نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند در کارگاه‌هایی شرکت کنند که در آن با طرح‌های بازیافت ال‌جی آشنا می‌شوند و این شانس را دارند که در چالش «plastic knot» شرکت کنند، که در مورد استفاده از پالت‌های رزین برداشت‌شده از پلاستیک‌های زباله در مرکز بازیافت چیلسئو می‌باشد.

غرفه جامع ال‌جی در نمایشگاه IFA جدیدترین محصولات نسل دوم سری LG SIGNATURE را نیز به نمایش می‌گذارد. این مجموعه شامل لباسشویی-خشک‌کن کم‌مصرف مجهز به پمپ حرارتی و یخچال Dual InstaView که با برخورداری از پنجره InstaView بر روی هر دو درب به کاربران اجازه می‌دهد تمام محتویات یخچال را بدون نیاز به باز کردن درب ببینند می‌باشد.

به علاوه بازدیدکنندگان می‌توانند با یخچال فریزر-پایین MoodUP جدید و یخچال فریزر-پایین InstaView مجهز به MoodUP که پنل‌هایی با قابلیت تغییر رنگ بر روی درب‌های خود دارد که استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ کنترل می‌شوند آشنا شوند. هر دو یخچال تجربه کاربری متفاوتی را ارائه می‌کنند در حالی که پنل‌های LED آن‌ها با از بین بردن نیاز به تولید پنل‌های قابل تعویض و رنگ‌های متفاوت، مصرف منابع و اتلاف را کاهش می‌دهند. مزایای این یخچال‌ها به اینجا ختم نمی‌شود؛ پنل‌های LED یخچال فریزر-پایین MoodUP از مواد بازیافتی سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند و یخچال فریزر-پایین جدید InstaView مجهز به MoodUP با برخورداری از قابلیت  تنظیم دمای پیشرفته مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تری تازه نگهداشته و از این طریق از دور ریز غذا جلوگیری می‌کند.

و در آخر قسمت استودیوی آشپزی با تم "زندگی بهتر در هنگام آشپزی برای همه" محصولات توکار جدید آشپزخانه ال‌جی را در قالب دو دکوراسیون آشپزخانه یکپارچه به نمایش می‌گذارد. این پکیج که برای بازار لوازم آشپزخانه توکار اروپا طراحی شده است، با لوازم خانگی پریمیوم کم‌مصرف خود شامل فر InstaView و ماشین ظرفشویی QuadWash و اجاق گاز توکار Downdraft بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس گفت:"ما مشتاقانه در انتظار معرفی راه‌کارهای خانگی پیشرفته و کم‌مصرف خود در دهکده پایدار ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023 هستیم. ال‌جی به ارائه لوازم خانگی نوآورانه‌ای که علاوه بر افزایش راحتی و شادی مشتریان، آن‌ها را در تلاش‌های روزانه برای زندگی پایدارتر حمایت می‌کند ادامه خواهد داد."

 بازدیدکنندگان می‌توانند از اول تا پنجم سپتامبر از دهکده پایدار ال‌جی (سالن 18، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2023 بازدید کرده و با سبک زندگی پایدار با کمک مجموعه گسترده راه‌کارهای نوآورانه خانه هوشمند شرکت آشنا شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب