امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۴:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر با حضور شرکت‌های هوورراش، آبزیان مهتاب و زیستاب جلبک

خبرایران : دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر از ۱۹ تا ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت هوورراش، آبزیان مهتاب و زیستاب جلبک لیان جنوب از شرکت‌های زیرمجموعه گروه وطن‌زرین حضور داشتند و دکتر محمد وطن‌دوست، مدیر عامل محترم گروه نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.
برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر  با حضور شرکت‌های هوورراش، آبزیان مهتاب و زیستاب جلبک

دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر از  ۱۹ تا ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت هوورراش، آبزیان مهتاب و زیستاب جلبک لیان جنوب از شرکت‌های زیرمجموعه گروه وطن‌زرین حضور داشتند و دکتر محمد وطن‌دوست، مدیر عامل محترم گروه نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.لینک ویدیو:

https://aparat.com/v/8Aka6

شرکت آبزیان مهتاب در سال ۱۳۷۶ با هدف توسعه زنجیره اقتصادی فرآورده‌های دریایی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تاسیس شد. این شرکت در بیش از ۳۰ سال گذشته در زمینه عمل‌آوری، بسته‌بندی و صادرات فرآورده‌های دریایی پرورشی و صیدی به‌ویژه میگوی پرورشی فعالیت داشته و سهم بزرگی از تولید فرآورده‌های دریایی استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

شرکت هوورراش نیز از پیشگامان تولید غذای آبزیان و نخستین تولیدکننده تخصصی غذای میگو در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۷۸ با ظرفیت تولید ۳۲ هزار تن غذا در سال، در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تاسیس شد. شرکت هوورراش در بیش از ۲۰ سال فعالیت و همکاری با بیش از صد پرورش‌دهنده در ایران (بوشهر، بندرعباس، خوزستان) و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس (قطر، عمان، امارات متحده عربی)، به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تخصصی خوراک میگو شناخته شده است. شهرتی که با بهره‌گیری از ماشین‌آلات منحصربه‌فرد، مواد اولیه ممتاز ، همکاری مشترک راهبردی و بلندمدت با تولید کنندگان سرآمد در اتحادیه اروپا و تلاش روزافزون نیروهای متخصص بومی به‌دست آمده است.شرکت دانش بنیان زیستاب جلبک لیان جنوب، در پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر با هدف تولید پودر ریز جلبک در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد.  در این شرکت با تلفیق تکنولوژی‌های زیستی، تولید و فرآوری ریزجلبک با راندمانی بالاتر از متوسط جهانی انجام می‌شود.

۷۵ شرکت از ۱۶ استان کشور در این نمایشگاه شرکت کردند که ۳۰ درصد شرکت‌کنندگان از استان بوشهر بودند.

شرکت زیستاب جلبک لیان جنوب، همزمان با دومین نمایشگاه صنایع شیلاتی بوشهر، به‌عنوان مجموعه برگزیده نوآوری شیلاتی در بخش تولید جلبک اسپیرولینا در کشور، انتخاب شد.

*******

درباره گروه وطن‌زرین

گروه صنعتی وطن‌زرین با چهل سال قدمت با استفاده از آخرین و مجهزترین فناوری‌های روز دنیا تا کنون موفق به راه‌اندازی و بهره‌برداری از ده‌ها سایت تولیدی و خدماتی، در چهار دسته متنوع کسب و کار شده است.

  • صنعت کالاهای تند مصرف (FMCG)
  • صنعت آبزی پروری
  • فروش مستقیم
  • صنعت IOT

 حوزه‌های فعالیت ناهمگون، تعدد کسب و کار ، گستره جغرافیایی و توجه به مولفه‌های توسعه پایدار موجب شده تا فرصت‌های مناسبی برای توانمنـدسـازی جامعه، کسب تجربه‌های نو و توسعه توانمندی‌های فردی کارکنان ایجاد شود.

گروه وطن‌زرین مفتخر است که پس از تلاش‌های مداوم تیم رهبـری و کارکنان شـایسته خود، رهبری بازار را در بخش‌های تولید غذای آبزیان و محصولات سلولزی در اختیار دارد و با استفاده از منابع موجود و کارکنان پـرتلاش، در جهت دستیابی به مـوفقیت‌های بیشتر و رسالت جهانی خود در حرکت است.

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از برندهای گروه  وطن‌زرین و دنبال کردن اخبار این گروه به وبسایت https://www.vatanzarin.com/fa/ مراجعه کنید.

ایمیل: ne.bagheri@vatanzarin.com

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب