امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60945 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نوید دریاباری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گروه دریاباری به واردات ، توزیع و فروش مواد اولیه و افزودنی های خوراک دام ، طیور و آبزیان فعالیت می پردازد

خبرایران : مدیرعامل هلدینگ دریاباری گفت : گروه دریاباری به عنوان شرکت مادر تخصصی، مشتمل بر شرکتهای آرمان طیور پارس، پارسیان دانه تاراز و آرمان دانه پارس می باشد که از سال 1385 در زمينه واردات ، توزیع و فروش مواد اولیه و افزودنی های خوراک دام ، طیور و آبزیان فعالیت می نماید.
گروه دریاباری به واردات ، توزیع و فروش مواد اولیه و افزودنی های خوراک دام ، طیور و آبزیان فعالیت می پردازد

 نوید دریاباری مدیرعامل هلدینگ دریاباری درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : گروه شرکت دریاباری متشکل از ۳ شرکت آرمان طیور پارس، پارسیان دانه تاراز و آرمان دانه پارسیان می‌باشد.
وی افزود : شرکت آرمان طیور پارس قریب به ۱۶ سال است که واردکننده محصولات اولیه دام و طیور نظیر ریزمغذی‌ها، ویتامین‌های خالص و اسیدهای آمینه می‌باشد.
دریاباری عنوان داشت : کارخانه پارسیان دانه تاراز نیز تولیدکننده مکمل، کنسانتره و دان می‌باشد که به تامین نیاز مرغداری‌ها و کارخانجات مرتبط می‌پردازد. شرکت آرمان دانه پارسیان نیز برند مکمل و کنسانتره تولیدی شرکت پارسیان دانه تاراز می‌باشد.
مدیرعامل هلدینگ دریاباری تاکید کرد : در حال حاضر نیز با توجه به بالا رفتن نرخ قیمت‌گذاری نهاده‌ها، میزان  بهره‌وری محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل استفاده از افزودنی‌های خاص که سبب افزایش راندمان در گله‌هاست، نقش پررنگ‌تری پیدا کرده است.

 
 

 

ارتباط با ما

شعب ما:

شعبه تهران

تهران، میدان فاطمی، خ چهلستون، کوچه بوعلی سینا شرقی، شماره 25، واحد 14

 

آدرس کارخانه: اتوبان تهران_ ساوه، شهرک صنعتی مامونیه

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب