امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60944 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آرش ابن علیان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

محصولات تولیدی گلبار شیمی شامل دی و مونو کلسیم فسفات می‌باشد/ مجموعه شرکت‌های گروه گلبار 100 فرصت شغلی مستقیم در حیطه‌های تخصصی مختلف ایجاد کرده است

خبرایران : مدیرعامل شرکت گلبار نوید بهار(GNB) گفت : محصولات تولیدی گلبار شیمی شامل دی و مونو کلسیم فسفات می‌باشد که سابقا جزو محصولات وارداتی بوده و در دهه 70 گلبار شیمی از اولین شرکتهایی بود که با همت بر تولید با کیفیت محصول نیاز به واردات انرا از خارج کشور رفع نمود.
محصولات تولیدی گلبار شیمی شامل دی و مونو کلسیم فسفات می‌باشد/ مجموعه شرکت‌های گروه گلبار 100 فرصت شغلی مستقیم در حیطه‌های تخصصی مختلف ایجاد کرده است

آرش ابن علیان مدیرعامل شرکت گلبار نوید بهاربه نمایندگی از گروه گلبار درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  گروه گلبار از سال ۱۳۷۲ با تولید کلسیم فسفات کار خود را  بصورت تخصصی  آغاز کرد.

وی تصریح کرد : مجموعه شرکت‌های گروه گلبار شامل؛ گلبار شیمی، گلبار شیمی دانه، گلبار نوید بهار و فارم تخمگذار گلبار می‌باشد که قریب به 100 فرصت شغلی مستقیم در حیطه‌های تخصصی مختلف از تکنسین گرفته تا  کارشناسی، فوق لیسانس و دکترا را فراهم داشته است.

ابن علیان عنوان داشت : محصولات تولیدی گلبار شیمی شامل دی و مونو کلسیم فسفات می‌باشد که سابقا جزو محصولات وارداتی بوده و در دهه هفتاد گلبار شیمی از اولین شرکتهایی بود که با همت بر تولید با کیفیت محصول نیاز به واردات انرا از خارج کشور رفع نمود و اگر به مشکل تامین ماده اولیه اسید فسفریک به صورت زیربنایی توجه گردد. ضمن آنکه از واردات این محصول استراتژیک بی‌نیاز شده‌ایم پتانسیل خوب برای صادرات دی و مونو کلسیم فسفات با کیفیت ایرانی به سایر  کشورها وجود دارد..

وی افزود : محصولات کنسانتره پایه طیور، پرمیکس ویتامینه و معدنی برای مرغ گوشتی ، تخم‌گذار، مادر، بوقلمون و مکملهای تخصصی مورد نیاز  گاو شیری و پرواری و نیز گوسفند و بز که در قالب محصولات شرکت گلبار شیمی دانه فرموله وبه مشتریان ارائه می‌گردد.

مدیرعامل شرکت گلبار نوید بهار تاکید کرد : گلبار نوید بهار به عنوان شرکتی دانش بنیان به تولید مکملهای هوشمند می پردازد محصولاتی میکروکپسوله پوشش دار با هدف عبوری کردن ، ازاد کردن ماده موثره در محل خاصی از دستگاه گوارش ضمن جلوگیری از اتلاف مواد مغذی و داروها ، راندمان اثر انها را چند برابر می نماید و از این حیث به جرات می‌توان گفت جزو معدود کشورهایی در دنیا هستیم که به این دانش دست یافته‌ایم .این قبیل محصولات نیز جاذبه صادرات به کشورهای دیگر دنیا را خواهد داشت .

وی درپایان سخنان خود گفت : امید است محصولات گروه گلبار با کیفیت‌ هر چه بالاتر به بهبود صنعت دام‌ و طیور کشور کمک نموده و با ارمعان راندمان بالاتر پرورش در دامداریها و قیمت تمام شده کمتری برای دامداران در جهت امنیت و پایداری غذایی کشور عزیزمان انجام وظیفه نموده باشیم.


 

سایت :

www.golbarnavidbahar.ir



آدرس کارخانه:

استان مرکزی، شهر محلات، سایت تولیدی گلبار شیمی دانه

سایت تولیدی ایمن پوشش دار: واقع در شهر مامونیه
شماره تماس: ۶۶۴۳۱۰۶۰

 

 

 

دسته بندی محصولات
 
 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب