امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60943 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ایوب لکی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مجتمع کشت و صنعت اشراق در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارد/ با حذف سم مصنوعی از کود ارگانیک دامی خود برای زراعت استفاده می کنیم / نیازمند حمایت سازمان جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام، سازمان دامپزشکی و بانک کشاورزی هستیم

خبرایران : مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت اشراق گفت : خوشبختانه ما توانسته‌ایم از کود ارگانیک دامی خود برای زراعت استفاده کنیم و در زنجیره‌های مختلف تولید پروتئین حیوانی و زراعت، در حال تکمیل حلقه‌های غذایی هستیم و از هیچ نوع سم مصنوعی در تولیدات خودمان استفاده نمی‌کنیم.
مجتمع کشت و صنعت اشراق در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارد/ با حذف سم مصنوعی از کود ارگانیک دامی خود برای زراعت استفاده می کنیم / نیازمند حمایت سازمان جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام، سازمان دامپزشکی و بانک کشاورزی هستیم

 ایوب لکی مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت اشراق درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: مجتمع کشت و صنعت اشراق شامل بخش کشاورزی و دامپروری می‌باشد که در حال حاضر در 3 بخش بزرگ در حال فعالیت هستیم.
وی تصریح کرد : بخش دامپروری سنگین ما شامل ۳ هزار راس گاو شیری هولشتاین بوده و سالیانه بالغ بر ۱۲ هزار تن شیر تولید می‌کند. بخش دامپروری سبک نیز بالغ بر ۱۳ هزار راس دام از نژاد گوسفند و بز می‌باشد که شامل ۷ نژاد با پتانسیل تولیدی بالا و ضریب دوقلوزایی هستند.
لکی افزود : بخش کشاورزی و زراعت نیز با دارا بودن بیش از ۵۰۰ هکتار اراضی زیر کشت، ۳۰ درصد از نهاده‌های علوفه خود را تامین می‌کند و همچنین  ۲۰۰ هکتار باغ پسته در استان تهران و ورامین نیز داریم که سالانه بالغ بر ۴۰۰ تن پسته تولید می‌کنیم.
وی عنوان داشت: در حال حاضر ۳۰۰ نفر پرسنل بصورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم با شرکت ما همکاری دارند. با توجه به اینکه شهر ورامین در منطقه خشک واقع شده و با کمبود و شوری آب در این منطقه مواجه هستیم، ما توانسته ایم ۲۰۰ هکتار محصول باغ پسته را زیر کشت قرار دهیم.
مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت اشراق تاکید کرد : خوشبختانه ما توانسته‌ایم از کود ارگانیک دامی خود برای زراعت استفاده کنیم و در زنجیره‌های مختلف تولید پروتئین حیوانی و زراعت، در حال تکمیل حلقه‌های غذایی هستیم و از هیچ نوع سم مصنوعی در تولیدات خودمان استفاده نمی‌کنیم.
وی ابرازداشت : کیفیت زمین و آبیاری برای زراعت مان بسیار بالا و مکانیزه است، از همین رو محصول باکیفیتی برداشت می‌کنیم.
وی در خصوص شرکت در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته بیان داشت : در این نمایشگاه بیش از ۷ نژاد گوسفند، ۳ نژاد بز و ۲ نژاد از گاو سنگین عرضه کرده‌ایم و ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاهی نیز در نظر گرفته‌ایم.
لکی درمورد صادرات هم افزود : برنامه آینده ما صادرات دام سبک به کشورهای عراق و افغانستان می‌باشد. در بخش تولید و صادرات شیر نیز با کارخانجات لبنی مثل: چوپان، دومینو، پارس قرون، پگاه همکاری داریم که کیفیت شیر به واسطه دانش روز بسیار بالاست.
وی درپایان سخنان خود گفت : فعالیت ما در ۴ استان تهران، زنجان، کرمانشاه و خوزستان می‌باشد که مرکز اصلی فعالیت ما در استان تهران و شهرستان ورامین می‌باشد. ما به واسطه تامین نیازهای تغذیه‌ای مردم نیازمند حمایت سازمان جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام، سازمان دامپزشکی و بانک کشاورزی برای اخذ وام در جهت افزایش تولید و پایداری دامداری و کشاورزی می‌باشیم.

 

سایت : 

categories

آدرس :

تهران - خیابان آزادی - قبل از وزارت کار - طبقه دومِ بانک تجارت شعبه وزارت کار - پلاک 349 ( دفتر مرکزی ) {کد پستی : 1457966483}

 

شماره های تماس با دفتر مرکزی:

021-66875597

021-66425957

 

 

نژاد های بز شیری

 

شرکت سپیدان در زمینه پرورش بز سانن و آلپاین برترین و بزرگترین شرکت در سطح ایران می باشد... <[...]

محصولات بز شیری

 

شیر خام بز ، بزغاله نر و ماده خالص سانن و آلپاین از جمله محصولات شرکت سپیدان می باشد

[...]

نژادهای گوسفند

 

شرکت سپیدان با دارا بودن نژادهای پر تولید اروپایی آماده ارائه خدمات برای بهبود وضعیت گوسفند داری [...]

محصولات گوسفند

 

بره های نر خالص دام های وارداتی بستر مناسبی را برای ارتقاء ژنتکی دام های گله شما فراهم خواهد آورد[...]

کنسانتره دام سبک

 

شرکت اجداد سپیدان کوثر با همکاری شرکت خوراک دام پارس شروع به تولید کنسانتره های دام سبک (بز و گوس[...]

محصولات لبنی و پروتئینی

 

توضیحات مربوط به لبنیات و گوشت

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب