امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60941 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شراره یوسفی درگفتگو با خیرایران اعلام کرد؛

شرکت زروان تجارت آدنیس تولیدکننده کنسانتره‌های دام، طیور و آبزیان است/ برندهای میکاچیک، میکادام، میکاهورس و سولیدشل محصولات زروان تجارت آدنیس هستند/ محصولات ما کاملا قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است

خبرایران : مدیرعامل شرکت زروان تجارت آدنیس گفت : در حال حاضر محصولات شرکت زروان تجارت آدنیس با بهره‌گیری از مشاوره‌های فنی و تخصصی دانش روز دنیا، کاملا قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است.
شرکت زروان تجارت آدنیس تولیدکننده کنسانتره‌های دام، طیور و آبزیان است/ برندهای میکاچیک، میکادام، میکاهورس و سولیدشل محصولات زروان تجارت آدنیس هستند/ محصولات ما کاملا قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است

شراره یوسفی مدیرعامل شرکت زروان تجارت آدنیس درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت زروان تجارت آدنیس در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید و کار خود را با عرضه افزودنی‌های خوراک دام، طیور و آبزیان آغاز کرد.
وی تصریح کرد : با توجه به سابقه خوب و درخشانی که در زمینه عرضه محصولات با برندهای باکیفیت و قیمت مناسب از خود نشان دادیم، توانستیم مشتریان فراوانی در زمینه مکمل‌ و کنسانتره جذب کنیم و به دلیل کیفیت بالای مکمل و کنسانتره، تصمیم بر آن گرفتیم تا به عنوان یک تولیدکننده فعالیت کنیم.
یوسفی عنوان داشت : برندهای ما از جمله میکاچیک، میکادام، میکاهورس نام دارد. محصولات تخصصی و ثبت شده ما سولیدشل می‌باشد که برای تقویت و ضخامت پوسته تخم‌مرغ و افزایش توان استخوان در بوقلمون‌ها بکار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه شرکت زروان تجارت آدنیس تولیدکننده کنسانتره‌های دام، طیور و آبزیان است، ادامه داد : محصول گیاهی و ارگانیک مجیکال هربز یک محصول کاملا تخصصی می باشد که قابل استفاده در طیور گوشتی ، مادر، تخمگذار بوده از مهمترین ویژگی‌های آن : محرک رشد ،افزایش اشتها،کاهش دوره پرورش و بهبود طعم گوشت در کلیه طیور گوشتی بوده و در طیور تخمگذار و مادر ضد ردمایت قوی  میباشد که بدلیل داشتن ترکیبات گیاهی خاص ترکیبات خون را برای ردمایت(شپشک) غیر قابل استفاده کرده و باعث دفع ردمایت از بدن حیوان می شود.

وی عنوان کرد که محصول گیاهی مجیکال هربز با موفقیت آزمایش‌های فارمی را گذرانده و نتایج عالی از مصرف نشان داده است و در حال حاضر بسیاری از فارمهای بزرگ گوشتی و تخمگذار از آن استفاده می‌کنند .در حال حاضر کارخانه زروان تجارت آدنیس واقع در شهرک صنعتی اشتهارد با تولید و عرضه محصولات متنوع در خدمت فعالان صنعت دام و طیور می باشد و علاوه بر تولید محصولات خود، با تولید محصولات فرمول ویژه سفارشی و تولیدات کارمزدی  و ارائه مشاوره فنی به خدمات خود افزوده است.

یوسفی ابرازداشت : در حال حاضر محصولات ما با بهره گیری از مشاوره های فنی اساتید و متخصصین قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت : جهت راهیابی به سطوح بالاتر در زمینه تولید محصولات جدید و به روز نیاز بیشتری به حمایت مسئولان  به ویژه جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور داریم.

 

آدرس دفتر مرکزی: تهران - بزرگراه ستاری - ایران زمین شمالی - کوی کوثر - پلاک28 - واحد3

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی اشتهارد

 شماره تماس:

۴۴۶۱۱۳۳۵
۰۹۱۲۰۲۸۵۳۰۴
۰۹۱۲۲۷۷۷۲۳۱
شماره واتس‌اپ:

۰۹۱۹۴۲۷۳۶۷۹

 

 

محصولات:

 

دام

طیور

آبزیان

اسب

 

محصولات ویزه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب