امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60860 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

​بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات ایران از روند خدمت‌رسانی شعب بانک

خبرایران : مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدیدی سرزده از برخی شعب بانک، روند خدمت‌رسانی به مردم و تحقق اهداف بانک در افزایش سهم از بازار بانک را پیگیری کرد.
​بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات ایران از روند خدمت‌رسانی شعب بانک

به گزارش خبرایران لز روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در این بازدیدها که به‌منظور بررسی ميداني از عملکرد شعب بانک در ماه پایانی سال به همراه معاون شعب، معاون طرح و برنامه، بازرس ویژه و مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات از دو شعبه این بانک انجام شد، از نزدیک در جریان  فعالیت و ارائه خدمات بانکی به مشتریان  قرار گرفت و دستورات لازم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های بانک برای توسعه خدمات و تحقق اهداف بانک را مورد تاکید قرار داد.
سیفی همچنین رعایت نظام آراستگی شعب و تکریم مشتریان، تحقق اهداف شعبه در روزهای پایانی سال، جمع‌بندی و به‌روزرسانی امور پایان سال و همچنین استمرار در بازاریابی‌های صورت گرفته و پیگیری آن را مورد‌ توجه قرار داد و از زحمات کارکنان بانک در تسریع و دقت در خدمت‌رسانی به مردم و‌مشتریان در روزهای پایانی سال قدردانی کرد.
سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب و عبداله رستمی معاون طرح و برنامه بانک نیز در این بازدیدها فروش محصولات نوین بانک، رعایت نسبت‌ها و شاخص‌های عملکردی، تکمیل پرتفوی شعب از تعهدات و تسهیلات و لزوم استفاده از ظرفیت سایر محصولات نوین بانک را تشریح کردند.
در این بازدیدها همچنین مهرداد رضائی بازرس ویژه مدیرعامل و هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک نیز  به بررسی روند فعالیت شعب و موانع موجود پرداختند.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب