امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60681 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهرنگ گودرزی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پرورش زنبورعسل گودرزی تولید کننده عسل درمانی و روزانه، گرده گل، بره موم، ژل رویال می باشد/ نزدیک به 40 سال مشغول به تولید و فروش عسل طبیعی هستیم

خبرایران : تولیدکننده عسل طبیعی استان لرستان گفت : نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده محصول ندارد، ولی بطور غیر مستقیم بر قیمت نهاده‌های زنبورداری موثر است.ما در طی سال می‌بایست چندین بار به دلیل تغییرات فصلی زنبورها را جابجا کنیم و کوچ دهیم که این جابجایی هزینه سنگینی برای ما دارد.
پرورش زنبورعسل گودرزی تولید کننده عسل درمانی و روزانه، گرده گل، بره موم، ژل رویال می باشد/ نزدیک به 40 سال مشغول به تولید و فروش عسل طبیعی هستیم

بهرنگ گودرزی تولیدکننده عسل طبیعی استان لرستان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :ما پیشینه خانوادگی در حرفه زنبورداری داریم و پدرم نزدیک به 40 سال است که مشغول به تولید و فروش می‌باشد.
وی تصریح کرد: هدف ما ارائه محصول سالم است و سعی‌مان بر این است که خواص عسل و سایر فرآورده‌های آن را به مردم معرفی کنیم و بسیاری از زنبورداران استان که در حال حاضر مشغول به کارند، استارت اولیه آن را در کنار ما زده‌اند و از طریق آموزش و ارائه وسایل موردنیاز، زنبورداری را آغاز کرده‌اند.

گودرزی عنوان داشت: اکثر مناطق لرستان حاوی عسل شهد گون، آویشن و چای کوهی است که علاوه بر آن بسیاری از گیاهان دارویی در این منطقه یافت می‌شود که زنبور بر روی آن‌ها رفته و شهد آن گیاه را جمع‌آوری می‌کند.


وی ادامه داد: ما هنگامی که عسل لرستان را به آزمایشگاه‌های داخلی و خارجی فرستادیم، توانست عنوان بالاترین کیفیت را دریافت کند.همچنین، در نظر داریم تا در آینده نزدیک صادرات نیز داشته باشیم.

این تولیدکننده عسل ابرازداشت: نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده محصول ندارد، ولی بطور غیر مستقیم بر قیمت نهاده‌های زنبورداری موثر است.ما در طی سال می‌بایست چندین بار به دلیل تغییرات فصلی زنبورها را جابجا کنیم و کوچ دهیم که این جابجایی هزینه سنگینی برای ما دارد.

گودرزی افزود: عسل معمولا کاربرد دارویی کمتری دارد و اکثرا به عنوان ماده غذایی حاشیه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که با توجه به گرانی‌های اخیر، به تدریج از سفره‌های مردم حذف می‌شود.

این تولیدکننده عسل با اشاره به اینکه در حال حاضر محصولات دیگری غیر از عسل نیز از جمله ژل رویال ، بره موم و گرده گل از زنبورستان برداشت می کنیم ، تاکید کرد: اینکه برای تاثیر بیشتر هر محصول بر سلامتی و بهبود بیماری باید روش مصرف آن را از کارشناسان و افراد متخصص جویا شوید ، مثلاً مصرف خوراکی عسل ممکن است به بهبود زخم کمکی نکند و باید به صورت موضعی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما با دانشگاه شهید بهشتی همکاری نزدیک داریم که عسل‌ها را در آزمایشگاه بررسی کرده وعسل‌های مرغوب در حوزه درمان به مردم معرفی می‌کنند. همچنین، ما انتظار حمایت مالی از وزارت جهاد و سرمایه‌گذاران خصوصی داریم که بتوانیم حتی در حوزه صادرات فعالیت داشته باشیم.

گودرزی درپایان سخنان خود گفت : در حال حاضر بسیاری از زنبورداران محصولات خود را به دلیل گرانی، نمی‌توانند بفروشند و به همین خاطر اگر افراد بصورت خصوصی بر روی صادرات عسل کار کنند، سبب درآمدزایی و رونق تولید برای زنبوردار می‌گردد.
تلفن:
09163976011
اینستاگرام:

lorestanhoney_ir
 
سایت:

lorestanhoney.ir

آدرس: لرستان ، خرم آباد ، خیابان مطهری ساحلی، روبروی پل جدید

 

نشست خبری شرکت صنایع غذایی گلها
 
نشست خبری شرکت صنایع غذایی گلها
نشست خبری شرکت صنایع غذایی گلها
نشست خبری شرکت صنایع غذایی گلها
نشست خبری شرکت صنایع غذایی گلها
نشست خبری شرکت صنایع غذایی گلها
نشست خبری شرکت صنایع غذایی گلها

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب