امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60565 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی یزدانیان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هواگستران پایش در زمینه کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده مشغول به فعالیت است/ با استفاده از برندهای روز دنیا و تکنولوژی‌های روز با صاحبین صنایع ، مشاغل و کارگاه‌های صنعتی همکاری داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت هواگستران پایش گفت : ما در 10 سال گذشته توانسته ایم به انتخاب بهتر و بهینه تر صاحبین صنایع و کارگاه های صنعتی در زمینه خدمات و تهیه کمپرسورهای اسکرو و درایرهای تبریدی در صنعت هوای فشرده همکاری داشته باشیم .
 هواگستران پایش در زمینه کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده مشغول به فعالیت است/ با استفاده از برندهای روز دنیا و تکنولوژی‌های روز با صاحبین صنایع ، مشاغل و کارگاه‌های صنعتی همکاری داریم

علی یزدانیان مدیرعامل شرکت هواگستران پایش درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت هواگستران پایش با برند پارس گستر  بصورت کارگاهی از سال ۱۳۸۵ در زمینه کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده   فعالیت خود را آغاز و از سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خود را ادامه داده است.

یزدانیان تصریح کرد: در طی 10 ساله اخیر توانسته‌ایم در زمینه تولید «کمپرسورهای پیستونی پارس گستر» فعالیت داشته باشیم. همچنین «انواع درایرهای تبریدی و جذبی»،«طراحی ، اجرا و نصب خطوط انتقال هوای فشرده»،«انواع مخازن هوای فشرده»،«انواع فیلتر و میکرو فیلتر» و« تهیه ، نصب قطعات و لوازم اصلی (ضمانت)» را نیز انجام داده ایم.
 
وی ادامه داد: ما توانسته ایم با انتخاب‌های بهتر، تکنولوژی‌های برتر برای صاحبین صنایع و مشاغل و کارگاه‌های صنعتی و با استفاده از برندهای روز دنیا همکاری های بسیار خوبی را با صاحبان صنایع مختلف داشته باشیم.
 
مدیرعامل شرکت هواگستران پایش افزود : همچنین صاحبین مشاغل و کارگاه‌های صنعتی کوچک و بزرگ با ما تعاوملات و همکاری های مناسبی دارند، مانند «سنادام» که در زمینه تولیدات دام و طیور فعال است ، همچنین با شرکت مخابرات ایران در زمینه خطوط انتقال هوای فشرده در تهران همکاری می‌کنیم  . ولی حتی با صنایع تازه تاسیس و کارگاه های نوپا نیزهمکاری داشته ایم.
 
وی ابرازداشت : به هر حال هر کارآفرینی و کسب وکاری سختی های خود را دارد ، به همین دلیل ما نیازمند حمایت شرکت‌های که تولیدات دولتی دارند هستیم، تا بتوانیم  شرکت را گسترش داده و با بکارگیری مهندسی معکوس کمپرسورهای روز دنیا بتوانیم بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را تولید کنیم.
 
یزدانیان درپایان سخنان خود گفت : از ویژگی های  شرکت هواگستران پایش سرعت و به روز بودن خدمات می باشد و داشتن چندین مشتری خوب نشان دهنده این است که ما به تعهدات خود پایبندیم و به روند رو به رشد خودمان روز به روز ادامه می دهیم.

 

آدرس سایت:  

havagostaran.ir

 

 محصولات:

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب