امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60482 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امیرحسین حسینی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

صنعت‌آوران جهان آریا تامین‌کننده و تولیدکننده محصولات ایمنی فردی و کارگاهی برای صنایع، کارخانجات است

خبرایران : مدیرعامل شرکت صنعت‌آوران جهان آریا گفت : شرکت صنعت‌آوران جهان آریا تامین‌کننده و تولیدکننده محصولات ایمنی فردی و کارگاهی برای صنایع، کارخانجات و... است که مصرف لوازم ایمنی دارند.
صنعت‌آوران جهان آریا تامین‌کننده و تولیدکننده محصولات ایمنی فردی و کارگاهی برای صنایع،  کارخانجات است

امیرحسین حسینی مدیرعامل شرکت صنعت‌آوران جهان آریا در گفتگو با خبر ایران اظهارداشت: شرکت صنعت‌آوران جهان آریا تامین‌کننده و تولیدکننده محصولات ایمنی فردی و کارگاهی برای صنایع،  کارخانجات و... است که مصرف لوازم ایمنی دارند.
حسینی تصریح کرد : این محصولات شامل: لوازم حفاظت فردی، کلاه ایمنی، دستکش، انواع کفش ایمنی، انواع لباس کار و لباس ضد اسید، عینک‌های جوشکاری و کلیه لوازمی که از یک فرد هنگام کار حفاظت می‌کند. یعنی از جسم و اعضای بدن اش در برابر صدماتی که ممکن است در محیط کار ایجاد شود، محافظت می‌کند.
مدیرعامل شرکت صنعت‌آوران جهان آریا با اشاره به اینکه لوامز ایمی ن به سلامت کارگردان و پرسنل شرکت ها در برابر صدمات جسمی کمک می کند ، عنوان داشت : کارفرمایان بدانند اگر صدمه‌ای برای پرسنل آنها ایجاد شود، هزینه درمان بسیار بیشتر از خرید این وسایل ایمنی می‌گردد؛ لذا در نهایت کارفرمایان ترجیح می‌دهند ملزومات ایمنی را خریداری کنند تا علاوه بر اینکه از سلامت پرسنل خود اطمینان حاصل کنند، از هزینه‌هایی که موجب صدمه به پرسنل‌شان می‌گردد جلوگیری کنند.
وی درپایان سخنان خود گفت : ما با شرکت هایی چون ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد مبارکه، فولاد کویر و اکثر صنایع فولادی همکاری می‌کنیم و مشتاق هستیم که بتوانیم با شرکت های مختلف دیگر نیز در جهت حفاظت از پرسنل آنها در برابر صدمات جسمی با تولیدات خودمان حفاظت کنیم.

آدرس: خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حسن آباد
تلفن: ۶۶۷۵۹۶۳۳
کارگاه تولیدی: اسلامشهر

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب